Samir A vervroegd vrij

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Devilschase, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik begrijp nu nog steeds niet waarom er pedofilie wordt bijgehaald. Omdat het dan minder erg lijkt, of omdat Nederlanders ook erge doen ding ofzo?

En wordt er nu min of meer gezegd dat het 'logisch' is dat er moslims zijn die zulk gedachtegoed er op nahouden omdat meisjes met hoofddoekjes worden bespuugd? En omdat de naam van een kerel waarvan het nooit is bewezen dat hij heeft bestaan door het slijk wordt gehaald?
    Alstublieft zeg. Ik denk dat ik maar een aanslag op Duitsland ga voorbereiden, want ze kopen mijn supermarkt leeg. Boe f*cking hoehoe.

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Het is een rotsite ja ;) Er zitten een hele hoop idioten tussen en dat verbaasd me. Ik hoop ook echt dat dat niet de afspiegeling is van de marokkaanse jeugd:$ Op maroc.nl zijn ze iets genuanceerder. Oh ja, en ze zijn zo verdomde hypocriet. Wel zeiken over wat ik verkeerd doe als niet-moslim maar zelf net zulke dingen doen. (overigens zit ik er al 10 jaar niet meer)

3. Romaisa

Romaisa Niet meer actief

Natuurlijk is het abnormaal dat ze terroristische aanslagen omdat willen plegen!
    En een echte moslim denkt niet zo. Maar om je supermarktfrustraties met frustraties over een geloof te vergelijken is anders he.

Het geloof in god je schepper is wel je nummer 1.
    Immers ben je zo geschapen. en mensen maken het geloof belachelijk.
    Maar ik denk dat de ongelovigen er geen snars van snappen.

en nogmaals: niemand neemt het voor een terrorist op!

4. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Inderdaad, moet je kijken wat onze profeet (s.a.w.s.) allemaal heeft meegemaakt en hij bleef altijd netjes/respectvol/vergevingsgezind enz. Dat voorbeeld hoort hij aan te nemen en niet gelijk plannen maken om aanslagen te plegen ;)

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Inderdaad verschrikkelijk hypocriet. En zo slecht voorbeeld van de islam! Scheldnamen, vloeken enz enz. Als iemand wat over islam wilt weten heb ik 2 goede forums voor je ;)

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Dames,

Om te voorkomen dat het onderwerp nog verder off topic gaat en nog minder gaat voldoen aan de regels van Zwangerschapspagina.nl doen we deze dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina