JOEPIE! onze tijger mag vandaag naar huis na precies 6 weken ziekenhuis opname (in 4 verschillende ziekenhuizen)! we zijn zooo blij, maar tis ook wel heel erg spannend hoor! hij is vandaag 36 weken en 3 dagen! maarrrrrrrrrrrr......ik heb een probleempje...wij hebben bewust gewacht met de kaartjes omdat wij eerst nog even willen genieten van elkaar en de "rust". maar nu wil ik ze toch wel gaan bestellen maar kan maar geen gepast gedichtje vinden voor prematuren! wie oh wie kan mij ajb op weg helpen, ik zou zo blij zijn! liefs
joehoe!, wat fijn! Wij hadden ons kaartje al eerder verstuurd en hadden ook geen gedichtje, dus kan je niet verder helpen... Misschien googlen idd... Geniet!
Fijn dat Samir vandaag thuiskomt! Wij hadden het kaartje ook al eerder verstuurd maar op intyernet kun je best veel vinden O.a: http://www.1001gedichten.nl/gedichten/2 ... g_geboren/ http://www.gedachten-gedichten.nl/welko ... eboren.htm Verder kunnen ze je bij een drukker vaak ook helpen.
Wij hadden dit gedichtje in het kaartje staan.. Tjonge ......(naam), wat kwam je vroeg, je had eigenlijk nog 13 weekjes in mama's buik voor de boeg.. Maar voor dat wij het bevatten konden had jij in een record tijd de weg naar buiten gevonden.. Je bent zo lief en dapper, maar nog zo klein het is met geen pen te beschrijven hoe blij we met jou zijn.. Succes[/i]
hihihi, ik wilde dezelfde link sturen als Mailaika Die van ons komt er ook vandaan: Je was er eerder dan verwacht en met 1218gram iets kleiner dan verwacht op 18 december 2006 kwam je in ons leven een prachtige dochter aan wie wij veel liefde zullen geven En geniet er maar van dat ie thuis komt!
Lieverd! Wat een goed nieuws! Wat heerlijk dat je straks lekker je ventje thuis hebt! Rio is sinds dinsdag thuis, het is zo gezellig. Geniet ervan! Mail me even je adres dan stuur ik je ons geboorte kaartje (heb geen gedichtje hoor) saratanzer@hotmail.com. xxx
dankjewel allemaal! tis heerlijk met ons mannetje thuis! ik geniet er zo van! het liefts hou ik em de heeeeele dag vast maarja dat kan niet hè hahaha..