Hier mijn uitgebreid verslag. We werden om 8.58 gebeld en we dachten eerst, het zal toch wel goed zijn! ( we zouden tussen 9-10 gebeld worden als het goed was). En toen kwam het verlossende woord! "Ik bel om een afspraak te maken voor de terugplaatsing." De tranen sprongen zowel bij Edwin als bij mij in onze ogen. Wat een opluchting is dat om te horen! We hebben beide ouders gebeld (mijn moeder sliep al slecht van de zenuwen sinds de nacht van de punctie). Ze waren beide enorm opgelucht en blij . Daarna snel de douche onder en richting Groningen want de terug plaatsing zou 11.00 plaatsvinden en het was ondertussen al kwart over negen. Eerst dachten we nog te laat te komen want er was een ongeval op de weg gebeurd waardoor we een aantal km weer terug en om moesten rijden. Gelukkig kwamen we om 10.50 aan en wat moest ik nodig plassen! Aan de telefoon werd geadviseerd om met een volle blaas te komen, dus zo gezegd zo gedaan . Om 11.10 werden we naar binnen geroepen en kon ik gaan liggen en werd de eendenbek alvast ingebracht. Via het beeldscherm zagen we onze Embryo,bevrucht al 2-cellig en zeer gaaf van kwaliteit. En dat in maar ongeveer 36 uur tijd! Zo mooi om te zien! Edwin kon net op tijd een foto maken, want hij was maar heel kort in beeld. Daarna werd hij ingebracht en omdat ik zo onwijs blij was dat hij goed was gedeeld voelde ik niks van de eendenbek en de terugplaatsing (slechte ervaring met IUI gehad). Via een uitwendige echo werd de plaats bepaald en konden we zien waar onze Emy neergelegd werd. Vervolgens werd de resterende spuit op een schaaltje leeggespoten om te kijken of Emy echt uit de spuit was. En dit was gelukkig het geval! De eendenbek werd eruit gehaald en ze lieten nog even aan ons zien op een schaaltje met vloeistof hoe goed Emy vastgelijmd zit . Toen ze het schaaltje op z'n kop hield en ermee schudde bleef het gewoon in het midden zitten, dus dat zit wel goed! Na het aankleden direct naar de wc want in kon het echt niet meer ophouden en dit kan je ook op de echo zien hoe vol mijn blaas zat! (de grote zwarte vlek). Er werd nog even verteld dat ik me moest gedragen alsof ik al zwanger ben (geen rood vlees, alcohol, roken etc). Daarna zijn we wezen shoppen en naar mijn schoonouders langs geweest en na een lange dag waren we pas 's avonds thuis. Boven zien je onze Emy. Foto eronder waar het pijltje wijst zie je een wit streepje dat is onze Emy in de baarmoeder. View attachment 112715 En nu heeel hard duimen en hopen dat de superlijm zijn werk doet en onze emy zich goed vasthoud! Nu moet ik nog 3 keer Pregnyl 1500 spuiten dag 5, 8 en 11 na punctie en dan mogen we 18 December testen.
Ohh super super supergaaf!!!!! Moet er zowat van huilen lieverd! Ik duim keihard voor een mooie plakbeeb!!!!!!!!!!! Ziet er prachtig uit de foto's
@SAMMIE, waaaauuuwwwww, zit met tranen in mijn ogen sinds ik je mooie avatar zag. Wat verschrikkelijk gaaf zeg. Nu goed vasthouden beebje, hier alles weer gekruist en alles draait voor je. Pffff wat gaaaaf. Echt heel mooi, en ook zo goed te zien. Ben gewoon een beetje van slag er van (positief van slag hoor) Dikke knuffel.
Mijn duimen gaan weer draaien meis!!! Mag ik vragen waarom jij nog pregnyl moet spuiten? Ik moest utragestan bollen in brengen om een nestje te maken., maar niet meer spuiten.
Ik zit in een natuurlijke cyclus dus ik bouw van mezelf baarmoederslijm op dan is de taak van de Pregnyl om het in stand te houden. En Utrogestan bouwt baarmoederslijm op omdat je natuurlijke cyclus stil gelegd word en je dus niks aanmaakt tijdens de hyper.
Wat gaaf om te zien!! *DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM* *DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM**DUIM*
OK Duidelijk dankje voor je uitleg!!! dit wisten man lief en ik nog niet! Weer wat geleerd, zo leer je nog een wat
Hey Sammie meis, Gek he, een jaar geleden waren we volop in de topic tempkaartjes aan het kletsen en nu heb jij net je 1e IVF achter de rug en ik m`n 1e IUI. Ik mag 19 december testen, 1 dag na jou. Wat interessant om te zien en lezen zeg allemaal. Ik hoop dat het je alles is meegevallen. Lichamelijk gezien dan, want emotioneel doet het een hoop. Tenminste bij mij wel. Nou meis, ik ga heeeeeeeeeeel hard voor je duimen (en voor mezelf natuurlijk). Veel suc6 Liefs Kweb
Lieverd, Bedankt voor je berichtje! De tijd gaat zeker snel, soms té snel. Ik ga ook onwijs hard voor jou duimen! Ik zie dat je vandaag je IUI gehad hebt, hoe verliep het? Lichamelijk is het te doen, ben een harde Geestelijk sloopt het helaas enorm. Dikke knuffel!!