SAMMIE!!!!!!!!!!!!!!!! Ook hier tranen in mijn ogen. Ik volgde Mosa altijd op het temptopic en daardoor kende ik ook jouw verhalen! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Ga lekker genieten meis, het is zo speciaal! Wat zullen jullie mooie feestdagen hebben!!! Liefs Loesie
Lieve Sammie, Het is gewoon écht zo, je bent zwanger!!! Echt super voor jullie, na al die tijd is het dan eindelijk zo ver! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
JUHUUUUUUU Ik ben zoooo super mega blij voor jullie!!!!! het is je zoooooooooooo gegund O ik heb er tranen van in mn ogen JIPIEEEEEEEEEEEEEEEEH
lieve sammie ik weet niet of je me nog een beetje kent? uit het temp topic? maar ik wil jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg super feliciteren met de zwangerschap!! geniet ervan!! groetjes!
G E F E L I C I T E E R D ! Dat is nog eens een mooi vroeg cadeautje van de Kerstman! Geweldig nieuws op deze koude winterdag.
Hihi, ook hier prikken er traantjes hoor! Ben zo superblij voor jullie!!! Prachtige test!! En inderdaad...een mooier kerstcadeau kunnen jullie je niet wensen! Geniet ervan en nogmaals: gefeliciteerd!!
GEFELICITEERD!!! Trouwens, van 't zh in emmen moet je je niet teveel aantrekken, mijn eerste posi test zou komen van de provera, de testen daarna van een late eisprong (volgens dr. T). Je bent gewoon onwijs ZWANGER!!
Lieve Sammie! Wat fijn, zulk goed nieuws voor de Kerstdagen en het Nieuwe Jaar! WOW! GEFELICITEERD meis! Kleintje, blijf maar goed plakken bij je mams! Je bent meer dan welkom! Geniet ervan!!!! Dikke knuf, Juul
Lieverds, Allemaal bedankt voor de felicitaties!! Ik duim onwijs hard dat jullie mij snel mogen gaan volgen!!
Ook hier natuurlijk onwijs gefeliciteerd Eindelijk, eindelijk, EINDELIJK!!! Ben zo blij voor jullie Geniet ervan lieverd!