Sammie in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ach meisje toch! De tranen schieten echt in mijn ogen! Tuurlijk mag je aan zwanger worden denken, je bent er toch mee bezig? Wat een trut! Sorry hoor heb er geen andere woorden voor!
    Heel snel naar een ander ZKH gaan hoor!
    Dikke knuffel!!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Bedankt voor al jullie lieve en helpende berichten.
    Wij hebben overlegd dat we eerst gaan voor second opinion in een ander ziekenhuis in de buurt en als we daar niet verder mee komen we naar Zwolle of Groningen gaan.
    Ook gaan wij nog naar het klachtencommissie hier in het zkh maar ik weer eerst mijn hoofd even rusten.
    De hele nacht heb ik wakker gelegen liggen piekeren..
    Onze enorm grote droom dreigt nu op een nachtmerrie uit te lopen met voorlopig geen eind.
    Wij gaan ook heel hard hopen dat alles straks niet meer nodig is en het deze laatste IUI raak is.

3. Seth

Seth Niet meer actief

We hopen met je mee.....

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Sammie,

Sprakeloos.... Ik weet niet wat ik moet zeggen...

Een hele dikke knuffel!!!

Liefs, Nijn

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sam@ Lieverd weet even niets te zeggen! Alleen dat ik met je mee leef en je een hele dikke knuf wil geven.
    Denk aan je meis.

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Sammie: :( Wat naar. Dit bevestigt alleen maar mijn mening.
    Wij zijn in Hoogeveen geweest en waren daar heel erg tevreden over! Ook over Hardenberg hebben we goede verhalen gehoord. Ik hoop dat jullie wens snel uitkomt!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jeetje, Sammie, meisje toch!!

Wat een klote arts! Ik zou zowiezo een klacht indienen en dan naar een ander ziekenhuis gaan. Al zouden ze toch nog verder met je willen gaan, ik kan me voorstellen dat je dat w*f kan schieten! En daar verder niet meer geholpen wil worden.

Ik wens jullie heel veel sterkte!

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Lieve Sammie, wat enorm-enorm belachelijk en oneerlijk. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en duim en bid dat het deze IUI raak is!
    Dikke knuffel!

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

OMG heb er geen woorden voor...

Hoe kunnen ze jullie dit aan doen!

Ik hoop echt dat jullie in een ander ziekenhuis verder kunnen gaan met de behandelingen. Dit mag gewoon niet gebeuren wat er nu gebeurd.

Echt... ik hoop echt met heel mijn hart dat een ander ziekenhuis jullie helpt.

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Sammie, dikke knuffel!

Niet te geloven hoe ze met je omgaan.
    Ik hoop dat je snel weer wat rust kunt vinden en je de energie kunt vinden om een klacht in te dienen.

Ik duim voor je dat deze IUI raak is, maar anders snel een second opinion aanvragen. In een goed zkh zullen ze hopelijk snel jullie verleden doornemen en een goed gezamenlijk plan opstellen.
    Geef niet op! Veel sterkte!

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Sammie wat een verhaal meid, ontzettend dikke knuffel en ik hoop dat deze IUI echt raak is! En anders inderdaad voor een second opion gaan meid. Zoals jullie nu behandeld worden is niet normaal!:$

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Lieve dinnetje...

Kom ik een paar dagen niet op ZP en dan lees ik dit :(
    Pfff wat een rotwijf, je zou haar toch zo lek willen schieten!
    Goed dat jullie voor een second opinion gaan en niet opgeven! Wat dat mens heeft gezegd klopt echt van geen kant, natuurlijk kun je een allergie hebben! En wat een onzin over dat zelf klussen dat zij daaruit concludeert dat jullie het verder wel zelf kunnen...pure luiheid en onwelwillendheid van haar kant, heel gemeen ook...
    Wanneer gaan jullie voor die second opinion? Als deze IUI niet aanslaat of daarvoor al?
    Meid ik hoop zo zo zo zo hard dat het deze keer raak is, met heel mijn hart gun ik het je zo!
    Mega dikke knuffel voor jou, ik denk aan je!

13. Seth

Seth Niet meer actief

heel veel succes morgen....

(toch?)

14. Ach meid.. wat een klote situatie, wat een vreselijke arts. Dit hebben jullie echt niet verdiend. Heel veel succes in het andere ziekenhuis, hoop dat jullie daar een goede arts krijgen. Knuffel meid en sterkte ermee.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vanmorgen 5de en voorlopig laatste IUI vlekkeloos verlopen.
    Mooi helder slijm, baarmoedermond erg makkelijk toegankelijk alleen enorm veel eipijn, maar dat heb ik erover over.
    Soldaatjes aan boord, 91 miljoen.

Nod 10 Juli, mocht ik zwanger zijn door deze iui ben ik 18 Maart 2011 uitgerekend precies 6 jaar na onze eerste vlindertje.

Maandag gaan wij een afspraak maken in het ziekenhuis in Hardenberg voor Second Opinion.
    Hopelijk willen ze daar ons wel verder helpen mocht deze maand niet gelukt zijn.

16. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Jeetje Sammie wat een gedoe zeg, alsof dit voor jullie niet al zwaar genoeg is, krijg je ook nog zo'n eigewijze en ontezettend onnozele arts, wat een trut zeg (sorry voor het taalgebruik).

Goed om te lezen dat de IUI goed gegaan is, meid i hoop zo dat het raak is voor jullie, ik ga heel hard duimen!!! En zeker naar die klachtencommissie gaan want dit slaat echt helemaal nergens op!! Dikke knuffel

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sammie@ Meis Dikke mijn duimen draaen voor ons, ik mag ook 10 juli testen.

18. Seth

Seth Niet meer actief

is het gelukt een afspraak te maken?

hopelijk is het niet meer nodig..... zou wel heel mooi zijn als het nu raak is.... en dan precies op die datum.....

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    :( Het is niet gelukt voor second opinion moet dit eerst met de HA overleggen, maar die is op vakantie en is er maandag pas weer..
    Hopelijk heeft hij er een beetje begrip voor en worden we snel doorverwezen..

20. Loe

Loe Niet meer actief

Ik duim voor je meis!

Deel Deze Pagina