Hier is spuit 11 Lieve Sammie, en Sammieman: GEFELICITEERD!!!!!!!!! Wat een enorm mooie testen meis! En 3 januari al de echo, das lekker snel! Hoop, duim, en bid voor jullie dat alles voorspoedig mag gaan verlopen deze zwangerschap!! Dikke knuffel!
Hahaha, had ik ook toen ik zwanger was van onze dochter..en het erge was dat ik nog moest werken met pasen ook toen..hihi..kon geen eieren meer zien en ruiken..nu heb ik hier gelukkig geen last van..
Morgen ochtend gaan ik de digitale doen Ik heb trouwens in het topic "Ik ben zwanger" een onderwerp geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/245247-de-kerstman-langsgekomen-vervroegd-cadeau-na-31-maanden-2-jaar-mmm.html Hoe ik met verder voel best wel goed. Zo nu en dan misselijk, af en toe spugen en wat moe.
Super meid!!!! Lekker proberen te genieten nu! Enneuhhhh topic IUI naar IVF nog niet vergeten he? Kom je nog een keertje posten hoe t allemaal gaat? Dikke knuffel!
Maak ik gister nog mijn ouders blij met het goede nieuws verlies ik sinds vanavond wat rood bloed...Hopelijk zet het niet door
ow neeeeeeeeee... hopelijk is het enkel innestelingsbloeding of toch tenminste ongevaarlijk ik gun je het zo meissie!!!
Sammie ik duim mij hier ook suf! jij MOET een augustus mama blijven!!!! probeer niet teveel zorgen te maken (i know i know dat lukt niet maar doe je best meissie!!) big big hugs!!