Sammie in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sammie, ik duim voor je dat het allemaal niet meer nodig is, maar je hebt recht op een second opinion. Hoop dat je HA meewerkt en anders je zorgverzekeraar inschakelen.
    Succes en sterkte komende 2 weken!

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Lieve Sammie,

Wat een ellende heb je de laatste tijd er weer bij gehad meis. Pfffff.....hoop zo dat je snel een betere arts hebt die je wel gewoon goed gaat helpen (al hoop ik dat het niet meer nodig is) hele dikke knuffel voor jou!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sammie@ Duimen draaien hier nog steeds voor je meis, 10 juli moet het worden voor jou en mij!!!!

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi Sammie,
    was even aan het neuzen bij de verschillende topics, zie ik opeens jou verhaal langskomen.
    Nou ja, je verhaal kende ik al, maar nog niet wat je nu weer hebt meegemaakt en moet doorstaan. Wat een ***zooi zeg.
    Ik heb hoop en duim mee dat deze iui raak mag zijn en je je geen zorgen hoeft te maken over de verdere stappen die je moet gaan ondernemen.
    Ik vind het gewoon zo raar. Bij ons is er helemaal niks aan de hand, na een jaar alle onderzoeken gehad, geen oorzaak gevonden. Nog een half jaartje zelf proberen en toen door met o.i. en i.u.i. en nu gaan we in augustus beginnen met ivf. Waarom moeten ze dan zo moeilijk doen. Bij jou zijn er nog meer wel aanwijsbare factoren waardoor een eventuele zwangerschap niet wil lukken.
    Ik wens je heel veel succes en sterkte meid!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Helaas is afgelopen IUI uitgelopen op een VMK na licht positieve testen.

HA is nog steeds niet terug en het andere zkh waar we heen wilden heeft een zomerstop.

Nu hopen dat de HA morgen terug is en dan morgen of vrijdag een gesprek of hij ons verder wilt en kan helpen.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lieve Sammie,

Ik ben gewoon helemaal sprakeloos door je verhaal :( Wat zit het ontzettend tegen en wat werken ze jullie tegen :x

En heel erg klote dat ook de laatste IUI niet gelukt is :( Heel veel succes met het regelen van een second opinion, maar je mag toch hopen dat de huisarts jullie verder helpt?

Sterkte en een dikke knuffel!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Knuf voor jou. sam

8. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    @sammie,

Het is lang geleden dat we samen in een toppic zaten en nu zie ik dat het nog steeds niet gelukt is.
    Ik wil jullie heel veel succes en liefde geven.
    Hopelijk is er toch snel een groot lichtpunt voor jullie.

Hou hoop al zal die wel ver weg zijn als ik je verhaal zo lees.

Succes en knuffel!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lieve sammie, wat een verhaal meid! Het is écht niet eerlijk en wat een mensen daar in het ziekenhuis :$ Iemand uitlachen, dat kan je toch niet maken! Schandalig gewoon :x
    Hopelijk kan je snel ergens een second opinion krijgen en word ook jullie droom en wens snel werkelijkheid! Heb je wel een goede HA?

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

lieve sammie

echt super super klotig/rot/kut (want zo kan je het wel noemen!) dat ze jullie zo behandelen in dat ziekenhuis!

en ook mega rot dat de laatste IUI mislukt is!

ik hoop zo voor jullie dat ze jullie beter gaan helpen, andere arts of ander ziekenhuis, en mensen die wel het beste met jullie voor hebben, en jou/jullie niet alleen maar de grond in willen boren

ik wil jullie even een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte wensen want dit is echt niet normaal!

*KNUFFF*

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Oh Sammie,

Wat *** :( dat het opnieuw mis is gegaan. Wat zul je je rot voelen...:(:(:(. Hele dikke Knuffel!

Ik hoop zo dat de HA je snel verder wilt helpen en je snel een second opinion kunt krijgen. Stomme zomerstops :x. Wachten is zo moeilijk!

Sterkte meis!

12. Seth

Seth Niet meer actief

:(.........

knuffel...

13. Loe

Loe Niet meer actief

Sammie, ik heb net het laatste nieuws bijgelezen. Meis, wat onzettend k*t van die zomerstop en de vmk. Ik hoop dat de ha snel iets voor jullie kan betekenen! Hele dikke knuf......

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik was even benieuwd of het nog gelukt is bij de huisarts?

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    We hebben dinsdag om 16.00 een gesprek :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, dan duim ik nog even door :)
    Spannend dan, maar je mag toch aannemen dat de huisarts jullie verder gaat helpen.

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Veel succes dinsdag!! *knuf!*

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sam@ Succes bij de huisarts meis! knuf mee , komt het vast goed.

19. babyproject

babyproject Niet meer actief

Oh Sammie :(

Succes a.s. dinsdag, hopelijk kan hij wat voor jullie betekenen!

20. Seth

Seth Niet meer actief

Succes.....

hopelijk iemand die mee kan en wil werken...!!!!

Deel Deze Pagina