We zijn net terug van de HA en hij toonde alle begrip voor ons en vond het niet normaal hoe we behandeld zijn. Hij neemt contact op met het ZKH hier in Emmen en we krijgen een second opinion doorverwijzing naar het Fertiliteitscentrum Isala in Zwolle. Morgen kunnen we bellen voor een afspraak.
Wowww wat goed Sammie! Ben echt super blij voor jullie! Hopelijk nemen zij jullie wel serieus en mogen jullie snel een wondertje verwachten. Ik duim nog altijd voor jullie
Fijn dat hij zo begripvol was en dat jullie naar een ander ziekenhuis mogen, ben benieuwd wanneer jullie er terecht kunnen..
Ja we hebben gebeld maar ze moeten eerst de doorverwijzing van de huisarts binnen hebben en dan krijg ik vanzelf een oproep in huis. Hopelijk duurt dit niet lang .....
Erg fijn dat de huisarts jullie wel serieus nam en meewerkt aan een second opinion, maar erg vervelend dat het allemaal zo lang lijkt te duren Hopelijk krijg je snel een oproep!
hopelijk snel bericht.... en fijn dat je huisarts jullie WEL serieus neemt...... (sorry voor mn late reactie... )
Hé Sammie, wilde even zeggen dat ik aan je denk! Sterkte met alles... Die vervelende MMM ook! Hopelijk gauw echte progressie meid... Hele dikke knuf!
Hey sammie Zit het hier met kippenvel te lezen Wat erg zeg! Hopelijk kan je snel naar een ander ziekenhuis toe waar ze je wel goed behandelen en serieus nemen! Heel veel succes dinsdag! Dikke knuff!
Hey meid, En terecht dat hij je serieus nam! Het is toch belachelijk hoe jullie behandeld zijn? Heel fijn dat je een doorverwijzing krijgt meid. Ik duim weer voor je!
Vandaag wederom weer bij de HA geweest, in eerste instantie voor hubbie maar de HA begon over de verwijzing. Het zkh hier in Emmen wil niet de doorverwijzing geven omdat ze hun excuus willen aanbieden hoe het gelopen is, en willen door gaan met alle behandelingen. We gaan gewoon naar dat gesprek wat in Augustus plaats gaat vinden (volgende week horen we de exacte datum). Zijn wij het er niet meer eens, dat gaan hun pas een eind brief opmaken en kan pas de doorverwijzing plaatsvinden.
Nu kan het ineens wel? Stelletje ^&&) Ik zou als ik jou was mooi die eindbrief eisen en overstappen. Bij Isala zijn ze ongetwijfeld kundiger en menselijker! Dikke knuff meis.
pfffffffffffff...................... en even wordt WEER alles omgegooid..... Dit is toch niet meer te begrijpen..... en sluit me bij de rest aan.... ze hebben daar genoeg met jullie "verstand" en "emoties" gespeeld.......
Toen we 20 Juli een gesprek hadden met de ha heeft hij ook direct vriend na gekeken. Bij onderzoek bleek dat hij al jaren!! Met een schimmel heeft gelopen tussen de benen waarvan niemand wat van wist! Natuurlijk zag het er erg rood en geirriteerd uit, maar hij zei mij altijd dat hij dat al heel lang had.. Het zkh heeft hier nooit naar gekeken!Nu ben ik na 5 weken nog steeds bezig met smeren met antibiotica creme (lies, ballen) en het is bijna weg! En wat denk je, ik heb geen brand meer na het vrijen, dus inderdaad geen allergie, de schimmel was zo hardnekkig dat bij zweten het ook op de kop kwam te zitten want dat hangt natuurlijk, en bij vrijen met mij in contact kwam en daar bleek ik al die jaren last van te hebben, niet gek eigenlijk! Maar dat het zkh dat nooit na heeft gekeken! Hoe bedoel je laks! Maandag hebben wij dus dat gesprek en ga haar hier ook mee confronteren, ben nu al benieuwd naar haar reactie! Maar 1 ding ben ik echt blij om en kan ik wel van de daken schreeuwen, wat fijn om weer pijnloos te vrijen!!!!!!!
Wow meid wat geweldig dat jullie ha het dan nu eindelijk wel heeft ontdekt en geniet er maar dubbel op van he
Sammie @ Lieverd wat fijn dat het haast over is , en je weer plezierig kan kussen. Soms idd zijn ze laks.
Ze heeft dan wel gelijk gehad dat ze niet geloofde dat ik een sperma allergie zou hebben, maar blijkbaar reageerde mijn lichaam wel tegen de schimmel waardoor de allergietest positief uitsloeg via de huid. Maar ze heeft nooit gezegd of onderzocht waar het dan wel al die tijd aan lag! Ze zei altijd maar vaginisme waar ze zelf dus ook erg naast zit!
Sammie wat fijn dat de ha dat ontdekt heeft wat zal het een verademing zijn om pijnloos te vrijen!!!! Dit is gewoon de start van allemaal positiviteit!!!!!! Dikke knuf!