Meid, begrijp ik nou uit je onderschrift dat je ongesteld bent geworden? Balen dat de excape-iui niet gewerkt heeft. Mag je nu gelijk door voor de volgende poging? Of moet je een maandje rust houden? Heel veel sterkte en succes in ieder geval!
Vrijdag ochtend, ik tempte een keer en ik zag het al meteen 36.6... Dat is een temp van mij om ongi te worden, dit verklaarde ook de enorme buikpijn die ik voor de 2de dag had. Wat kwam die klap hard aan, ondanks we dit al een beetje hadden verwacht. Beide schoten we in tranen uit, en hebben we even bij elkaar gelegen en uitgehuild. Edwin moest daarna gewoon naar zijn werk, maar omdat hij zo enorm teleurgesteld was, heeft hij een halve dag aangevraagd zodat we die middag even het huis uit konden voor afleiding. We zijn die middag naar Hengelo geweest, en naar Duitsland samen met mijn zus en zwager. Wat was dit even lekker, er niet aan denken ondanks je toch een beetje bezig bent met afwachten tot het daadwerkelijk doorzet. Zaterdag zijn we uitgenodigd door mijn moeder in Zoetermeer omdat ze het ook enorm jammer vind, en ze staat echt altijd samen met mijn (stief) vader voor ons klaar, dus dat zagen we wel zitten. We zijn 's avonds uit eten geweest en zijn daar blijven slapen. Samen met mijn moeder lekker lopen kletsen tot half drie in de nacht. Zondag ochtend begon het bloeden dan echt, gelukkig hadden we er die vrijdag al op voorbereid maar toch is die teleurstelling dan nog steeds enorm groot. 's middags zijn we naar een kerstshow geweest, en 's avonds weer naar huis. Vanochtend heeft Edwin gebeld naar de afdeling en morgen heb ik alweer mijn 1ste uitgangecho om te kijken of alles schoon is. Maar wat wel zeker is, is dat ik deze maand veel vaker heen moet om zeker te zijn dat ik de eisprong niet weer mis. Nu met volle moed weer een nieuwe ronde in, met hopelijk een mooi resultaat!
Oh Sammie, wat ben ik wel blij om te lezen dat ze er nu alles aan gaan doen om dit niet weer te laten gebeuren! Ik duim voor een superronde!
fijn indd dat ze je nu beter in de gaten gaan houden ! dit mag natuurlijk niet nog een keer gebeuren !! ik duim voor je meis dat IVF het helemaal gaat worden ! KUSKUSKUS !!
Sammie heel fijn om te lezen dat jouw ouders zo goed voor jullie klaar staan!!! Mijn duimen gaan straks weer overuren draaien!
Sammie, fijn om te lezen dat je zoveel steun hebt aan Edwin en aan je familie Ook goed dat je komende cyclus vaker naar het ziekenhuis moet om je eisprong niet te missen! Heel veel succes, ik blijf voor je duimen!!
Sammie, fijn dat jullie zo goed zijn opgevangen zeg! En ookal weet je dat de menstruatie eraan gaat komen, als je daadwerkelijk het bloed zit stort je wereld toch nog weer extra een beetje in. Heel begrijpelijk. Een collega vertelde mij dat ze zelfs na de geboorte van haar kindje (ook op een 'moeilijke' manier) verdrietig was toen ze ongesteld werd. Succes in deze cyclus en mogen ze je inderdaad maar super goed in de gaten houden. Dit wil je niet nóg een keer meemaken.
En dan zijn we alweer aangeland op dag 10. De eerst echo 16-11 zag er goed uit en alles was schoon (ondanks ik maar 2 volle dagen ongi ben geweest). Gister had ik de 2de FM en hieruit zagen we 5 follikels van tussen de 8-9mm (en dat in eigen cyclus!). Links 2 tegen elkaar aan en rechts 3. Hieruit zullen er waarschijnlijk maar 1/2 doorgroeien (meer dan genoeg!). Ook heb ik vorige week te horen gekregen dat de fertiliteit afdeling van het UMCG gesloten is ivm feestdagen en verbouwing van 24-12 tot 30-01 dat zou betekenen dat wanneer het deze ronde niet raak is, wij 2 maanden (rondes) over moeten slaan. Dus nu maar extra hard hopen op een verlaat Sint of een vervroegd Kerst cadeautje!
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
pff dat ik KLOTE ! , maar lieve schat ik duim SUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPERRR hard voor je dat het n 1 keer raak is !! ( ofja in 1 keer .. u know what i mean ) KUS!