Sammie in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Meid, begrijp ik nou uit je onderschrift dat je ongesteld bent geworden? Balen dat de excape-iui niet gewerkt heeft.
    Mag je nu gelijk door voor de volgende poging? Of moet je een maandje rust houden?
    Heel veel sterkte en succes in ieder geval!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat rot dat het niet gelukt is :( Dikke knuffel daarvoor!
    En veel succes in de nieuwe ronde!!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieverd wat zie ik nou in je onderschrift! Niet gelukt baha een hele dikke knuffel voor jou meis!!!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Sammie dikke knuffel

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    :( knuffel meis !
    kom op he onze afspraak is zwanger in 2010 !!

KUS !!

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Dikke knuf meis de volgende ronde gaat hem gewoon worden! X

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hele erge dikke knuf voor jou!!!

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #168 Sammie88, 15 nov 2010
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
    Vrijdag ochtend, ik tempte een keer en ik zag het al meteen 36.6...
    Dat is een temp van mij om ongi te worden, dit verklaarde ook de enorme buikpijn die ik voor de 2de dag had.
    Wat kwam die klap hard aan, ondanks we dit al een beetje hadden verwacht.
    Beide schoten we in tranen uit, en hebben we even bij elkaar gelegen en uitgehuild.
    Edwin moest daarna gewoon naar zijn werk, maar omdat hij zo enorm teleurgesteld was, heeft hij een halve dag aangevraagd zodat we die middag even het huis uit konden voor afleiding.
    We zijn die middag naar Hengelo geweest, en naar Duitsland samen met mijn zus en zwager.
    Wat was dit even lekker, er niet aan denken ondanks je toch een beetje bezig bent met afwachten tot het daadwerkelijk doorzet.

Zaterdag zijn we uitgenodigd door mijn moeder in Zoetermeer omdat ze het ook enorm jammer vind, en ze staat echt altijd samen met mijn (stief) vader voor ons klaar, dus dat zagen we wel zitten.
    We zijn 's avonds uit eten geweest en zijn daar blijven slapen.
    Samen met mijn moeder lekker lopen kletsen tot half drie in de nacht.
    Zondag ochtend begon het bloeden dan echt, gelukkig hadden we er die vrijdag al op voorbereid maar toch is die teleurstelling dan nog steeds enorm groot.
    's middags zijn we naar een kerstshow geweest, en 's avonds weer naar huis.

Vanochtend heeft Edwin gebeld naar de afdeling en morgen heb ik alweer mijn 1ste uitgangecho om te kijken of alles schoon is.
    Maar wat wel zeker is, is dat ik deze maand veel vaker heen moet om zeker te zijn dat ik de eisprong niet weer mis.

Nu met volle moed weer een nieuwe ronde in, met hopelijk een mooi resultaat!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden, bedankt allemaal voor de knuffels! Doet ons goed jullie steun!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh Sammie, wat ben ik wel blij om te lezen dat ze er nu alles aan gaan doen om dit niet weer te laten gebeuren! Ik duim voor een superronde!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijn indd dat ze je nu beter in de gaten gaan houden !
    dit mag natuurlijk niet nog een keer gebeuren !!
    ik duim voor je meis dat IVF het helemaal gaat worden !

KUSKUSKUS !!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Sammie heel fijn om te lezen dat jouw ouders zo goed voor jullie klaar staan!!! Mijn duimen gaan straks weer overuren draaien!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sammie, fijn om te lezen dat je zoveel steun hebt aan Edwin en aan je familie :)

Ook goed dat je komende cyclus vaker naar het ziekenhuis moet om je eisprong niet te missen! Heel veel succes, ik blijf voor je duimen!!

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sammie, fijn dat jullie zo goed zijn opgevangen zeg!
    En ookal weet je dat de menstruatie eraan gaat komen, als je daadwerkelijk het bloed zit stort je wereld toch nog weer extra een beetje in. Heel begrijpelijk.
    Een collega vertelde mij dat ze zelfs na de geboorte van haar kindje (ook op een 'moeilijke' manier) verdrietig was toen ze ongesteld werd.

Succes in deze cyclus en mogen ze je inderdaad maar super goed in de gaten houden. Dit wil je niet nóg een keer meemaken.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En dan zijn we alweer aangeland op dag 10.

De eerst echo 16-11 zag er goed uit en alles was schoon (ondanks ik maar 2 volle dagen ongi ben geweest).

Gister had ik de 2de FM en hieruit zagen we 5 follikels van tussen de 8-9mm (en dat in eigen cyclus!).
    Links 2 tegen elkaar aan en rechts 3.
    Hieruit zullen er waarschijnlijk maar 1/2 doorgroeien (meer dan genoeg!).

Ook heb ik vorige week te horen gekregen dat de fertiliteit afdeling van het UMCG gesloten is ivm feestdagen en verbouwing van 24-12 tot 30-01 dat zou betekenen dat wanneer het deze ronde niet raak is, wij 2 maanden (rondes) over moeten slaan.

Dus nu maar extra hard hopen op een verlaat Sint of een vervroegd Kerst cadeautje!

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff dat ik KLOTE ! , maar lieve schat ik duim SUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPERRR hard voor je dat het n 1 keer raak is !! ( ofja in 1 keer .. u know what i mean :) )

KUS!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Veel klavertjes vier voor jou Sammie!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg