Mijn kinderen willen heel graag naar de bioscoop. Het enige wat nu draait daar wat geschikt zou kunnen zijn is Sammy 2 in 3d. Maar nu is mijn jongste van net 4 nogal een bangerik. Zou dat wel zo geschikt zijn? Wie heeft hem gezien met zijn (jonge) kinderen? Het gaat me met name om het 3d aspect. Is dat niet wat te realistisch?
Ik zou het niet doen omdat 3d wordt afgeraden voor jonge kinderen, het is erg slecht voor de ogen namelijk.
idd, gisteren in slagharen naar de 3d filmpje daar geweest met onze van 4...en ze vond het super eng! Maar tegelijk ook heel mooi hahaha. Heeft het er nog wel ff over gehad dat het zo eng was.....dus ik zou het niet meer doen! (was filmpje van 20 minuten)
Ik zou het ook niet doen, vind het zelf na 10 minuten ook zeer irritant worden, niet Echt lekker aan je ogen!
onz dochter van 2 ging al naar een 3d film als je dat 1-2 keer per jaar doet kan het geen kwaad hoor, als ze maar bril op houden Sammy is echt een hele leuke film, ik moet persoonlijk nog deel 2 kijken maar kan me niet voorstellen dat het eng is maar goed mijn kids vinden niet iets snel eng dat scheelt. Mijn dochter van 3 gaan we binnenkort ook mee naar deze film.
Ik twijfel ook...hoor graag meer reacties. Dochter is drie en half. Is de film zo nu en dan niet te spannend?
Ik ben dit weekend met mijn dochtertje geweest. Zij vind films sowieso helemaal leuk. Er was maar een voor kinderen enger momentje (toen begon er ook een kindje in de zaal te huilen). Het 3D effect vond ze fantastisch. Ze zegt mama de vissen komen helemaal naar mij toe.