Mijn dochter al lang koorts

Discussie in 'De lounge' gestart door Channie, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi allemaal,

Mijn dochtertje van 4 heeft inmiddels al langer als twee weken koorts!
    In week 1 van de koorts dacht ik gewoon aan een griepje, en aangezien mijn huisarts niet van de antibiotica is, dacht ik dat ik beter even af kon wachten. Dat weekend leek ze op te knappen.. echter maandag ochtend 3 maart had ze 40.1 koorts. Ik heb gelijk de huisarts gebeld. Hij heeft haar nagekeken en ze bleek een fikse oor en keel ontsteking te hebben. Ze kreeg antibiotica en hij zei erbij dat binnen de 48 de koorts echt moest gaan zakken/weg moest zijn.

Woensdag was ze jarig en ze leek opgeknapt.. ze wou ook niet de koorts opmeten. Ik dacht nou ze wordt gewoon beter nu. Helaas donderdag weer 39.8 in avond. Ik ben bij de huisartsenpost geweest. Deze dokter zei dat de antibiotica goed was aangeslagen want ze kon geen ontsteking meer in der oor en keel zien. Oorzaak koorts dus onbekend. Ze zei wacht maar tot maandag en ga dan maar weer naar je eigen huisarts.

Vrijdag weer de hele dag hoge koorts gehad en ze was nu ook anders als anders.. niet doodziek hoor, totaal niet maar ze wou gewoon niet echt spelen en liever alleen op de bank liggen en een tekenfilm kijken. Ik heb dus toch mijn eigen huisarts weer gebeld want zo wou ik het weekend niet in. Hij vond het ook allemaal maar raar en vertrouwde het niet, hij belde de kinderarts. We moesten naar de spoed toe in het ziekenhuis.