Ik word er toch zo moe van he, wanneer hebben mensen nou het fatsoen om hun honden eens uit te laten op plekken waar het hoort ?? Ik zeg niet dat iedere honden eigenaar zo is maar er zijn er wel veel hoor.. Mijn zoontjes school is gescheiden dmv een pad met het water, 100m verderop heeft de school samen met de school die er naast zit een speciaal pad voor mensen met honden aangemaakt zodat mensen daar ongestoord hun honden kunnen uitlaten, nou zijn er toch nog van die asociale mensen die het fatsoen niet hebben om hun honden daar uit te laten maar laten hun honden dus lekker midden op het pad poepen, kijk ruim je het op dan zeg ik niets maar sommige laten het gewoon liggen .. Vanmiddag ook weer, er liggen wat bladeren en ja hoor hoppa, loop weer lekker met de kinderwagen in een grote homp, sta net dus weer met een stokje tussen de randjes van de banden om het schoon te maken.. Ik heb soms het idee alsof er bij mij in de buurt geen fatsoenlijke mensen meer wonen, word er echt moe van ... wij hebben ook een klein speeltuintje ( schommel, bankje en klimrekje ) mensen laten daar hun honden ook gewoon uit want ja het is op gras gemaakt dus volgens mij vinden ze het dan goed om ze daar lekker te laten poepen. Sorry maar moest ff mijn ergenis kwijt ... :x Nogmaals, ik zeg niet dat iedereen zo is maar er zijn er wel veel... Dus mensen aub ruim het eens op !!!
Nou idd, hierachter is het enige speelveldje in de buurt. Geen kind kan er meer spelen aangezien het vol met stront ligt bah!
he vrouwke!! *zwaait* ik heb er gelukkig niet zo heel veel last van bij ons in de buurt daar schijten ze gewoon netjes op het gras bij de vijver. maar uit mn vorige buurt herken ik het wel. pfff heb een keer zon takkewijf wat daar ook altijd pal voor mijn deur dr k*ttelikker liet schijten es even goed de waarheid gezegd. van als je nog 1x die k*thond van jou daar laat schijten smijt ik die drol bij jouw tegen de ramen aan. helaas zul je hier reacties krijgen dat iedereen zijn hondenkak netjes opruimt hahaha. maar herken het zeer zeker
Ja irritant zeg. Als je een hond hebt moet je gewoon z'n troep opruimen, of anders lekker in je eigen achtertuin laten poepen. De hele gemeenschap hoeft geen last te hebben van iemand anders zijn huisdier.
Honden- (en katten ) poep zijn hier de laatste tijd ook een enorme ergernis aan het worden. Zelf hondenbezitter en gaan naar de daarvoor bestemde plekken, maar de hele stoep lijkt er mee bezaaid.. Jak! Loop inderdaad net als jij zegt Darlagirl naar school met de wandelwagen en BINGO.. Iedere keer poep aan de wielen en/of schoenen. Dat een hond een keer op een plek zou poepen waar het niet mag ok, maar opruimen is een kleine moeite al zeg ik het zelf. Krijg zelfs de neiging om de poep van mijn eigen hond ook niet meer op te ruimen (en dan te bedenken dat het een griezelig en pikdonker pad achter een school is hier, waar ik dus met een heerlijk gevoel 's avonds de hond uitlaat ), maargoed weet zelf hoe irritant het is dus laat ik zelf het goede voorbeeld maar geven dan
Ruim het inderdaad aaaaltijd netjes op Heb er ook zon schijthekel aan he! Laatst schreeuwde ik iemand toe even op te ruimen wat ZIJN hond naliet. Ipv dat hij het poep opruimt ging hij met een.papieren zakdoekje de kont van zijn hond afvegen en met zon gezicht naar mij dat hij van........ Werd een beetje naar in mijn maag. Depodogs overal te vinden hier maar het gebruiken how maar!
Die zijn hier niet te vinden.. Dus je loopt nog lekker met de stront in een zakkie rond ook haha. (Wat dat betreft snap ik dat opruimen niet uitnodigt hier in de buurt ). Maar die man.. Pff
Heel herkenbaar, vorige week nog een vieze homp aan de wielen van m'n kinderwagen. 2 weken terug eendjes voeren en op het moment dat ik tegen R. zeg dat hij op moet passen op de poep, stap ik zelf in een vieze diarreevlaai..... Maar vorige week was toch echt wel het toppunt..... Op mijn werk gebruiken wij buitenbedjes (kdv). Toen ik ze binnen wilde zetten, zag ik dat er allemaal poep op zat. Heel vaag...op het dak. Ik mij maar steeds afvragen hoe dat DAAR op zou kunnen komen. Later bedacht ik me dat ze die dag het gras gemaaid hebben, net buiten het hek.......Zal er waarschijnlijk een drol gelegen hebben en die is in de maaier terecht gekomen...Gatverredamme!!!! De kinderen zouden maar net op die plek gelopen hebben.....(had niet in het buiten bedje terecht kunnen komen, aangezien de opening aan de andere kant zat).
Vreselijk.. Lenn stond er laatst ook in, gewoon midden op de stoep (200 meter verder is er een veldje voor) Was blij dat hij zn laarsjes aan had.. Arme kind gleed zowat uit Onze hond wil alleen maar op het veldje poepen, houdt het ook net zolang op tot ze kan.. Dus hier gelukkig geen risico op ronddwarrelende drollen..
Hier ligt t continu op de stoep:x Denk dan als je t niet opruimt oke maar doe t dan gewoon op de straat waar alleen auto's rijden en geen mensen lopen:x Of neem een zakje mee en ruim t op:x:x Kleine moeite toch!!
Ik woon notabene tegenover zo'n vrije uitlaatzone (wat ik ook niet geweldig vind, want waarom is er niet gewoon overal opruimplicht waarom moeten wij wonen tegenover een strook gras vol drollen?)... en toch zag ik laatst een man zijn hond uitlaten bij een boom in onze voortuin :x Ik keihard op het raam gebonkt en gebaard dat hij moest opzouten, de volgende keer zal ik naar buiten gaan ook. Dat is toch onwijs asociaal?
@ Moon28: Ja misschien ga ik dat toch maar eens doen. Betaal hondenbelasting, maar mogen dus op een griezelig donker pad lopen ('s avonds zie je echt geen hand voor ogen) en er zijn dus ook nergens prullenbakken te vinden Dat nodigt ook niet bepaald uit tot opruimen, maar om je hond dan maar op een stoep te laten poepen vind ik nog steeds NOT DONE
Ohhh wat ben ik blij dat ik dat nooit meemaak. Bij mijn ouders was er een hond die altijd bij het tuinhekje poepte. Op een gegeven moment is mijn vader er door goed opletten achter gekomen en tegen dat mens uitgevallen, mocht ze mooi d'r poep opruimen. Is daarna niet meer gebeurd.
Ik word er letterlijk en figuurlijk schijtziek van,ga ik even lekker met 2 kinderen en een baby aan de wandel,moet je soms een heel parcours afleggen om de bestemming te bereiken,te goor voor woorden..
Ik ruim de poep van mijn hond ALTIJD netjes op. Zelfs als ik een zakje vergeten ben, ga ik later nog ff terug. Want ik vind het zelf ook echt verschrikkelijk om in de hondenpoep te staan. Een nog grotere ergernis vind ik die ongelofelijke sukkels die plastic zakjes bij zich hebben, zichzelf helemaal bukken en dat vieze ding doen (poep 'aanraken' door het op te pakken met het zakje) en die vervolgens de poep met zakje en al op de stoep zetten. Hoe dom is dat! Dan heb ik zelfs nog liever dat ze het gewoon laten liggen, zodat het weg kan regenen. Want met een zakje eromheen verdwijnt het al helemaal niet! Verschrikkelijk. Als je toch al gebukt hebt, de poep opgeruimd hebt en alles, doe dan ook even de moeite om het vast te houden tot je bij een poepbak bent. En de stad waar ik woon is ook echt stom in het hondenpoep probleem. Op de speelveldjes hier mogen honden niet uitgelaten worden, maar waar staan de hondenpoepbakken? Op de speelveldjes. AARGHG! Ik vind trouwens dat je op uitlaatplekken en hondentoiletten ook je hondenpoep op moet ruimen, dat maakt van deze plekken geen gorigheid, maar leuke stroken groen waar je je hond lekker los uit kan laten. AMEN!
Zon drol nodigt sowieso niet uit nee haha. Moet je een rottweiler hebben Wel raar geregeld zo te lezen bij jullie. Geen verlichting en geen depos maar wel betalen! Waar gaat dat geld heen zou je denken
Heb 2 hondjes en die doen het gelukkig altijd in de struiken of op strookjes bij zon boompje. vind het wel erg aso als het midden op straat ligt, kijk een ongelukje kan gebeuren maar ruim het dan wel ff op.
Beetje late reactie maar * zwaait terug * Was op een sollicitatie gesprek dus kon niet eerder reageren, ik ga nu even alles rustig door lezen