heel vreemd !! wat zou t zijn ???

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

#1 happymama, 21 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2010
    goeie avond allemaal ,

ik zet dit bericht vast helemaal fout neer , ik zou alleen niet weten waar ik t wel neer moet zetten .
    t heeft ook niks met zwangerschap ofzo te maken . tenminste dat denk ik dan ..

ik heb nu 2 dagen hele rare afschijding.:)(bah)
    t is een beetje wittig doorzichtig en heel draderig ook is t af en toe een beetje roze/rood
    ik ben nog niet zoalng geleden ongi geweest dus dat kan t absoluut niet zijn , maar wat is t wel ? heeft iemand een idee of iemand die dat ook wel eens heeft ????
    sorry voor t zeer onsmakelijke verhaal tussen al deze leuke topics ;)

2. Seth

Seth Niet meer actief

ben je aan de pil?

3. happymama

nee ben niet aan de pil heb al een hele tijd een spiraal maar heb dit nog nooit gehad

4. Skye

Skye Niet meer actief

Had ik volgens mij bij mijn eisprong! Maar weet niet of je die hebt als een een spiraaltje hebt?

5. Seth

Seth Niet meer actief

ligt aan het spiraaltje toch???
    met of zonder hormonen......

en mij leek het ook eisprong....

6. happymama

ja dat heb je wel met een spiraal maar t rare is als ik mijn eisprong heb dan heb ik altijd anderhalf tot 2 dagen enorme buik pijn . en ben ong een dag of 7 a 8 geleden ongi geweest dus dat lijkt me dat t dat ook niet is .

7. happymama

en heb een spiraaltje met hormonen ....

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het kan ook een schimmelinfectie zijn! Misschien morgen voor de zekerheid ff de HA bellen en het voorleggen?
    Heb je het al gegoogeld?

9. Seth

Seth Niet meer actief

mirena?
    Die hoort ook de eisprong tegen te gaan....

uhhhhh je hebt niet geklust ofzo....:) en dat er nog wat los gekomen is van 7/8 dagen geleden.....;)

hahahaha klinkt ranzig sorry.... maar ik had het wel eens.....

10. happymama

hhmmm we hebben t 2 dagen geleden gedaan mis zou dat kunnen heb t daarbij ook nooit eerder gehad ...
    @bebek maar dan zou je toch ook enorme jeuk enzo moeten hebben of niet ??? heb wel es ooit een infectie gehad en dan kon ik niet stil zitten van de jeuk .
    zal morgen es bellen .. heb er nog wel zalf voor canasten of zoiets .

11. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik was net aant google naar het zelfde!

Hier ook sinds 6 weken een spiraal en nu 2 dagen witte afscheiding ruikt ook wel een beetje.
    sinds vandaag heb ik pijn in me onderbuik krampjes.
    Snap het zelf niet helemaal! hebben deze 6 weken niet echt veilig gevreeën terwijl dat wel moest want hij kon nog niet goed zitten. Ben toch beetje bang

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Is je afscheiding korrelig/ brokkelig en heb je erge jeuk down there?

Met de Mirena heb je idd geen eisprong, maar je weet het nooit. Als je geen schimmelinfectie hebt zou ik toch even een testje doen.

13. happymama

de afschijdig is juist slijmerig en draderig (sorry)
    geen jeuk .
    maar ben een dag of 8 geleden oongi geweest.
    toch testen dan ??? kan t me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn en met een spiraal .
    trouwens de gyn zei toen ze de spiraal zetten dat ik wel gewoon een eisprong kreeg dat heb ik nog expres gevraagd omdat ik dan blij zou zijn dat ik die helse buikpijn dan niet meer had maar helaas heb ik die nog altijd

14. Seth

Seth Niet meer actief

uhhhhh wil je niet bang maken..... (sorry)
    maar had nu mn ei op dag 9..... met een cyclus van 32/34 dagen....;)

volgens internet behoort ie een eisprong tegen te gaan... had net ff gekeken...
    al heeft ie een dubbele werking.... eisprong tegen gaan.. en innesteling tegenaan....
    raar joh...

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat raar allemaal. Bij de Mirena hoor je juist geen eisprong te krijgen. Wat betreft dat slijm, klinkt wel als eisprongslijm, zo is het bij mij ook altijd. Als het idd je eisprong is heeft het pas zin te testen over twee weken.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    weet je zeker dat je geen koperspiraal hebt?

17. happymama

ow jeej

ik weet zeker dat ik toen gevraagd heb aan de gyn toen ze m gezet had van word ik nog ongi ? daarop zei ze ja maar over een paar maanden kan t uit blijven .
    en ik vroeg heb ik nog wel steeds een eisprong want daar heb ik altijd veel last van ? en toen zei ze jah dat helaas wel
    ik baalde toen al want ongi zijn vind ik niet zo heel erg maar die eisprong doet altijd zeer .....

ben toen 6 weken erna nog voor een echo geweest en de spiraal zat wel goed volgens haar ...

18. Seth

Seth Niet meer actief

ben ff verder aan t googlen, maar lees dus verschillende dingen....
    Sommigen krijgen wel eisprong.... andere niet....

in IEDER geval, zorgt mirena ervoor dat het baarmoederslijmvlies niet aangroeit.... dus als een eicel bevrucht is.. het zich sowieso niet kan innestelen...

het slijm zou dus gewoon vruchtbaar slijm kunnen zijn.... en idd een eisprong gehad, maar als je spiraal goed zit, kan er weinig mee gebeuren....

19. happymama

ppff gelukkig dan . dan is t dat iig niet

20. happymama

denk er nog steeds aan blijf t vreemd vinden

Deel Deze Pagina