wie mist het zwanger zijn ook zo? ik wel! gewoon m'n buik, me speciaal voelen een soort van magische gevoel, uitkijken naar de bevalling en de baby voelen zucht. het ging zo snel. maar ik heb er wel wat mooise voor terug. mis het alleen wel.
Dat is heel normaal hoor. Wij juni-mama's missen het vrijwel allemaal. Ik dus ook. Dat is ook 1 van de redenen dat we zo rond november voor een 2e gaan.
Ik had het niet gelijk na de bevalling, maar ik heb het nu ook best wel erg. Daarom gaan wij (o.a.) in december voor nummer 2
Hmmm aan de ene kant wel.. mooie buik, goede zwangerschap gehad enz.. Maar moet niet aan nog n kleintje denken hoor voorlopig..
Ik kan het me op dit moment niet voorstellen dat ik het zal missen, misschien wel de schopjes omdat je dat nu "gewend" bent, maar ik stoot overal tegen aan en heb ontzettende rugpijn de laatste tijd....... nee geef mij me zoontje maar
@Missym, ik spreek je nog wel weer... Echt waar, als de bevalling achter de rug is en je bent 2 weken verder... Vooral als je dan ook nog eens iemand tegenkomt met een dikke buik. Ik had ook zoiets van: onmogelijk! Maar het is echt zo.
*zucht* ja *zucht* ik mis het ook weer Ik zou zo weer voor een 2de willen gaan. Maar we willen nog ff lekker genieten van Luca en alle aandacht aan hem geven. Dat wordt toch minder als er weer een kleintje bij is.
Ja ik ms het ook heel erg hoor.... pff idd de schopjes en het geduw het uitkijken naar de bevallign....daarom zijn we oa inmiddels ook alweer druk aan de klus voor nummer 2
Ja, ik mis het super. Ik schaam mij dan ook lichtelijk te zeggen dat ik jaloers ben op de zwangere buikjes die ik tegenkom en op alle zwangeren hier. Kan er niks aan doen.
Hihi, kan me nu nog niet voorstellen dat k het ga missen, maar als ik al jullie reacties lees, dan zou het maar zo kunnen. Nu wil ik gewoon van de buik af haha.
toen ik gestript kon worden heb ik nog getwijfeld omdat ik het zwanger zijn zo heerlijk vond en ik mis het ook.
Ik mis het ook, daarom gaan we nu ook proberen zwanger te worden van de tweede. Maar wel rustig aan, ik heb er niet zo'n haast mee als met de eerste, toen moest het gelijk zodra we het hadden besloten! Maar idd, die dikke buik, en het speciaal zijn
Nee, ik mis het niet. Maar wij hebben dan ook al 3 schatten van kinderen. Ik vind zwanger zijn wel iets heel moois en speciaal en kijk er met goeie en leuke (ook minder leuke hoor) herrinneringen naar terug. Maar voor mij (ons) is het nu toch echt mooi geweest. Ik heb kunnen genieten van 3 goeie zwangerschappen met als resultaat 3 mooie gezonde kinderen. Het eenige wat ik wel ga missen is mijn kinderen hun baby tijd. Dat is zo snel voorbij Ik ben al helemaal kwijt hoe ik bijvoorbeeld de voedingen deed bij Kelsey en bij Damiën. Sommige dingen kan ik me wel herrinneren maar een hoop verdwijnt. Ik probeer daarom extra te genieten van Jayden zijn bay tijd voordat we helemaal geen baby's meer hebben. Maar dan komen er ook weer zat leuke momenten om naar uittekijken
Ik mis het vreselijk! Alle minder leuke dingen zoals bijbehorende onzekerheden tijdens de zwangerschap ben ik ineens 'vergeten' Wij gaan ook voor nr. twee, en net wat Anabella zegt, rustig aan en we zien wel wat ervan komt
Ik mis het zwanger zijn ook hoor. Dacht dat het kwam doordat ik met 35.3 weken ben bevallen en dus nooit heb gedacht "oh, wanneer komt de baby eindelijk...". Ik vond het zwanger zijn heerlijk, had ook nergens last van en nu zie ik ineens overal hele leuke zwangerschapskleding (en vanwege te veel eten tijdens het verlof geen leuke passende kleding voor nu... ). Gelukkig geniet ik ook van het moederschap, maar ik moet voorlopig echt niet aan een tweede bevalling en de eerste twee maanden denken, dus ik ga een spiraaltje laten plaatsen...
de laatste 2 weken van mijn zw.schap was ik het zo zat, maar kort na cde bevalling miste ik het al, en nog steeds, vooral als ik viendinnen met een dikke buik zie, haha.