zwanger zijn missen

Discussie in 'De lounge' gestart door joyce, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce

joyce Bekend lid

wie mist het zwanger zijn ook zo?
    ik wel!
    gewoon m'n buik, me speciaal voelen een soort van magische gevoel,
    uitkijken naar de bevalling en de baby voelen zucht.
    het ging zo snel.
    maar ik heb er wel wat mooise voor terug.
    mis het alleen wel.

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Dat is heel normaal hoor. Wij juni-mama's missen het vrijwel allemaal. Ik dus ook. Dat is ook 1 van de redenen dat we zo rond november voor een 2e gaan. :)

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik had het niet gelijk na de bevalling, maar ik heb het nu ook best wel erg. Daarom gaan wij (o.a.) in december voor nummer 2 :D

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmmm aan de ene kant wel.. mooie buik, goede zwangerschap gehad enz.. Maar moet niet aan nog n kleintje denken hoor voorlopig..

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik kan het me op dit moment niet voorstellen dat ik het zal missen, misschien wel de schopjes omdat je dat nu "gewend" bent, maar ik stoot overal tegen aan en heb ontzettende rugpijn de laatste tijd.......

nee geef mij me zoontje maar ;)

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Missym, ik spreek je nog wel weer...

Echt waar, als de bevalling achter de rug is en je bent 2 weken verder... Vooral als je dan ook nog eens iemand tegenkomt met een dikke buik. Ik had ook zoiets van: onmogelijk! Maar het is echt zo.

7. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ook ik mis mijn buikje..! de schopjes heerlijk.!
    het idee dat het nog "echt" van mij is..

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ook ik kan het me niet voorstellen...
    Ben het eigenlijk een beetje zat

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

*zucht* ja *zucht* ik mis het ook weer :)
    Ik zou zo weer voor een 2de willen gaan. Maar we willen nog ff lekker genieten van Luca en alle aandacht aan hem geven. Dat wordt toch minder als er weer een kleintje bij is.

10. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ja ik ms het ook heel erg hoor.... pff idd de schopjes en het geduw het uitkijken naar de bevallign....daarom zijn we oa inmiddels ook alweer druk aan de klus voor nummer 2

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ja, ik mis het super. Ik schaam mij dan ook lichtelijk te zeggen dat ik jaloers ben op de zwangere buikjes die ik tegenkom en op alle zwangeren hier. Kan er niks aan doen.

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik mis het ook heel erg en we zijn nu bezig voor nr 2

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.839
    113
    Hihi, kan me nu nog niet voorstellen dat k het ga missen, maar als ik al jullie reacties lees, dan zou het maar zo kunnen. Nu wil ik gewoon van de buik af haha.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    toen ik gestript kon worden heb ik nog getwijfeld omdat ik het zwanger zijn zo heerlijk vond
    en ik mis het ook.

15. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik mis het ook, daarom gaan we nu ook proberen zwanger te worden van de tweede. Maar wel rustig aan, ik heb er niet zo'n haast mee als met de eerste, toen moest het gelijk zodra we het hadden besloten!
    Maar idd, die dikke buik, en het speciaal zijn :p

16. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Nee, ik mis het niet.
    Maar wij hebben dan ook al 3 schatten van kinderen.
    Ik vind zwanger zijn wel iets heel moois en speciaal en kijk er met goeie en leuke (ook minder leuke hoor) herrinneringen naar terug.
    Maar voor mij (ons) is het nu toch echt mooi geweest.
    Ik heb kunnen genieten van 3 goeie zwangerschappen met als resultaat 3 mooie gezonde kinderen.
    Het eenige wat ik wel ga missen is mijn kinderen hun baby tijd.
    Dat is zo snel voorbij :(
    Ik ben al helemaal kwijt hoe ik bijvoorbeeld de voedingen deed bij Kelsey en bij Damiën.
    Sommige dingen kan ik me wel herrinneren maar een hoop verdwijnt.
    Ik probeer daarom extra te genieten van Jayden zijn bay tijd voordat we helemaal geen baby's meer hebben.
    Maar dan komen er ook weer zat leuke momenten om naar uittekijken :D

17. Vibe

Vibe Lid

26 aug 2007
    62
    0
    0
    Ik mis het vreselijk! Alle minder leuke dingen zoals bijbehorende onzekerheden tijdens de zwangerschap ben ik ineens 'vergeten' :rolleyes: Wij gaan ook voor nr. twee, en net wat Anabella zegt, rustig aan en we zien wel wat ervan komt ;)

18. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik mis het ook! Heel erg :) We wachten nog een maandje of 5 dan gaan we weer voor een tweede uk!

19. zwangie

zwangie Actief lid

9 apr 2007
    127
    0
    0
    Ik mis het zwanger zijn ook hoor. Dacht dat het kwam doordat ik met 35.3 weken ben bevallen en dus nooit heb gedacht "oh, wanneer komt de baby eindelijk...". Ik vond het zwanger zijn heerlijk, had ook nergens last van en nu zie ik ineens overal hele leuke zwangerschapskleding (en vanwege te veel eten tijdens het verlof geen leuke passende kleding voor nu... :cry: ). Gelukkig geniet ik ook van het moederschap, maar ik moet voorlopig echt niet aan een tweede bevalling en de eerste twee maanden denken, dus ik ga een spiraaltje laten plaatsen...

20. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    de laatste 2 weken van mijn zw.schap was ik het zo zat, maar kort na cde bevalling miste ik het al, en nog steeds, vooral als ik viendinnen met een dikke buik zie, haha.

Deel Deze Pagina