nou ja ik geef het op (voor nu) ik heb er veel te veel tijd voor noppes in gegooid, mila nog bedankt voor je moeite,..... ik denk dat ik morgen maar ff langs de winkel ga, dr klopt vast iets niet,.... heb nog nooit moeite met een kleppie gehad, en mn manneke heeft zelf ook samsung en die kreeg hem ook al niet open vanmorgen,...... dus helaas, ik zal geduld moeten hebben ,...... thx
Ik denk dat er dan ook idd iets mis moet zijn met je foon. wel balen ik wil altijd alles gelijk gebruiken haha. En zal je zien dat het morgen in de winkel heel makkelijk gaat
ja dat zal gerust,.. maar ja wanneer het fout gaat, hebben hun het gedaan en niet ik want lijkt echt wel dat ie vastgeroest zit,.... maar ja ga nu maar ff eten, wie weet ben ik daar na sterker hihihihi groetjes thx
manlief heeft gisterenavond ook nog heel veel tijd met het openen vd telefoon verloren haha en kwam tot de conclusie dat dit gewoon een foute foon is ofzo,..zal zo ff bellen en dan langs een telfort winkel gaan ofzo,......
Hm straks hebben ze je een dummy gestuurd Vandaag even naar de winkel idd. Wel balen he.. Wil ook altijd alles het liefst gelijk gebruiken
haha ja een Dummy zat ik ook al aan te denken. Tja miss is er een trucje voor ofzo. In ieder geval hou ons op de hoogte