om buiten te spelen met mijn zoontje? ik dacht lekker weer zonnetje schijnt maar vriendlief zegt dat het te koud is!
vriend zegt dat ie pas in de zandbak kan als het 30 graden is buiten, nu is hij wel een koukleum hoor... ik vind dit alleen maar gezond weer...
muts op, sjaal om, handschoenen aan en hop lekker naar buiten.... Het is droog, zonnetje erbij, heerlijk gezond weer....
Haha, met 30 graden pas? Dan zouden de zandbakken bijna ongebruikt blijven. Nee hoor, lekker jas aan en een shawl om en lekker naar buiten. Ik ga ook lekker buiten lopen met mijn grietje van 15 mnd, lekker even een frisse neus halen. De hele dag binnen zitten is pas ongezond Veel plezier!
maar in de zandbak spelen kon dus niet volgens mijn vriend... veels te koud was het vond ie... volgens mij denkt hij dat het -10 is ofzo...
Nee hoor, niet raar. Warm aankleden en lekker eruit Ik ben zelf ook een koukleum de laatste tijd, dus ik vermijd het zoveel mogelijk en laat Thirza gewoon lekker in de tuin spelen, kan ik zelf lekker warm binnen blijven
Ik ga zo ook ff naar buiten met de meiden, gewoon klein stukje aan de wandel... als het aan mijn man ligt blijven we ook de hele dag binnen (en dat terwijl wel laatst nog hadden afgesproken dat we op zo'n hangdag iig een halfuur gaan wandelen). Ik melde net dat we zo ff eruit zouden gaan.... nou hij keek me aan alsof ik iets buitenaards had gezegt.... Ik sleep hem gewoon mee haha. Even frisse neus, mega gezond!
Nee hoor, lekker warm aankleden en hoppekee naar buiten! Hier wordt ook buiten gespeeld tenzij het echt keihard regent Krijg je anders van die kasplantjes van
Zit zelfs met dit weer in de speeltuin dus raar, nee hoor. Zolang het droog is vermaken we ons prima buiten.
Weer of geen weer wij gaan altijd even naar buiten, laatst met de storm ook buiten geweest, gingen we met ze alle hangen in de lucht ( hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ) als het regent en er liggen plassen dan trekken we de laarzen aan en springen we in de plassen, oftewel gewoon lekker naar buiten gaan hoor, buitenlucht is goed voor de kids
Nee helemaal niet raar ik heb net lekker 2 uur in de speeltuin gespeeld met die kleine :d Alleen maar goed voor dr :d
Mijn zoontje heeft bijna de hele ochtend buiten gespeeld met ons buurjongetje. En ja ze hebben ook een tijd in de zandbak gespeeld. Kan best hoor.
Nee hoor zodra het droog is en net als vandaag een zonnetje dan ga ik wel even buiten spelen. Huppa van de glijbaan en op de wipkip. Rondje op d´r fiets, dan zijn we zo anderhalf uur zoet hoor! Lekker van genieten!
Nee ik vind het ook niet raar. Het is juist gezond om naar buiten te gaan en lekker te spelen. Jas aan, muts op en als het echt koud is ga je gewoon wat minder lang naar buiten. Van het in beweging zijn krijg je het vanzelf warm. We blijven hier alleen binnen als het hard regent, maar verder komen we elke dag buiten.
Raar? Jij met je idee niet maar je vriend zijn gedachtegang wel Zou het er nu nog lekker van nemen mocht het toch ineens winter worden en zandbakken volgesneeuwd en bevroren zijn. Als de winter zijn weg kan vinden iig want volgens mij is ie flink verdwaald. Mag van mij wel flink gaan sneeuwen en van dochter ook