Zien jullie je jeugdliefde nog wel eens? En dan bedoel ik van toen je een jaar of 15 of 16 was. En het hoeft niet perse echt contact te wezen, maar dat je ze weleens tegen komt ofzo....En hoe reageer je dan? Ik ben laatst een tegen gekomen en ik wist me geen houding te geven, voelde me echt ongemakkelijk hihi.....Voelde me daarna echt rot tegenover me man (was er overigens niet bij) dat ik me zo had gevoeld. Ik hoop diegene dus ook niet meer tegen te komen. Zal het niet opzoeken iniedergeval. Niet dat ik verliefd ben of wat ook maar, maar het voelde wel apart.....Als je gelukkig getrouwd ben is het heeeeeeel raar om dat dan mee te maken.....Hebben jullie dit wel eens gehad met een jeugdliefde, ex of iemand die je vroeger leuk vond? Of ben ik nu ook iemand die in de fout is?
Nee joh doe niet zo gek! Je eerste jeugd liefde blijft speciaal in je hart! Ik zou dit ook hebben hoor, terwijl ik niks met iemand anders zou willen
Jep elke dag, ben ermee getrouwd Zijn nu bijna 11 jaar samen waarvan bijna 4 getrouwd. Ik heb ook geen exen, hij ook niet.
Ik denk dat het wel een normale reactie is van jou hoor. Je eerste liefde blijft toch altijd heel speciaal. Ik krijg ook altijd een warm gevoel als ik aan mijn jeugdliefde terugdenk. Hij woont hier vlakbij maar kom hem bijna nooit tegen. Soms zien we elkaar bv op een dorpsfeest/koninginnedag ofzo en dan hebben we de grootste leut met elkaar en dan voel ik me soms ook schuldig tegenover mijn man. Ookal heeft het geen enkele betekenis.
Nou mijn eerste jeugdliefde blijft niet speciaal voor me hoor hahaha! Nee daar heb ik helemaal niks meer mee. Ex is een ex in mijn geval.
Wauw wat bijzonder dat er ook meiden zijn die er mee getrouwd zijn! Mijn jeugdliefde en ik hebben beide 2 hele totaal verschillende levens wat gewoon echt niet bijelkaar zal passen. Maar ik schrok wel even van wat ik voelde toen ik hem tegen kwam. Had dat niet verwacht haha....Maar zo te lezen is dat wel normaal gelukkig! Begon me al schuldig te voelen!
Mijn jeugdliefde is niet mijn allereerste vriendje maar een ex waar ik 6 jaar mee ben geweest en ook samen mee heb gewoond. Hij is eigenlijk degene die ik als mijn jeugdliefde beschouw en hoewel ik hem al jaren niet meer ben tegengekomen, blijft ie wel heel speciaal voor me. Soms denk ik nog met een glimlach aan hem terug.
De jongen met wie ik 1,5 jaar verkering heb gehad ben ik nog regelmatig tegengekomen. Blijft altijd vreemd vind ik. Zie hem en een andere ex nog regelmatig of fb bij andere voorbij komen. Op mijn 16de leerde ik mijn man kennen.
Ik ben getrouwd met mijn jeugdliefde en heb er 2 kindjes mee. We zijn nu 9 jaar samen. Heb hem leren kennen toen ik 16 was.. *smelt*
Mn allereerste "hoihoi-liefje" heb ik sinds een jaar ofzo weer meer contact mee. Hij en zn partner zijn vorig jaar bij ons op bezoek geweest en binnenkort gaan wij bij hen kijken. Maar dat was dus echt "hoi-hoi-verkering"... zelfs niet eens zoenen *bloos* Mn jeugdvriendje (dik anderhalf jaar) zie ik nooit meer. We wonen beide niet meer in hetzelfde dorp en zijn vader is jaren geleden ook weggetrokken uit "mijn dorp" dus ja dan kom je elkaar echt niet weer tegen. Nee, raar voelen tegenover partner.... nee dat hoeft niet. We zijn inmiddels 19 jaar samen en weten wat we aan elkaar hebben. En wat door iemand is gezegd.... een ex is een ex, en dat heeft uiteraard redenen.
Ik ben nu 20 en het is 5 jaar geleden dat ik iets met mijn jeugdliefde had. Het ging uit omdat hij 145 km bij me vandaan woonde dus ik zie hem niet maar spreek hem nog wel af en toe. We hebben beide een relatie maar toch een klein zwak voor elkaar (het is maar goed dat ik hem niet zie). Ik denk dat ik altijd een zwak voor hem blijf hebben...
Toevallig kwam gister een jeugdliefde van vroeger bij mij op het werk. En mocht meteen gordijnen voor hem en zijn vriendin bestellen Ik herkende hem meteen toen ik hem zag en hij herkende mij ook na 2x kijken hihi Vond het wel grappig!
Mijn eerste en enige liefde ben ik mee getrouwd! Was net 16 toen we verkering kregen en zijn deze zomer 12 jaar bij elkaar. Nu 5,5 jaar getrouwd en 3 kids!
als ik mijn jeugdliefde tegen kom .. is het een beetje ongemakkelijk.. ik heb zo'n "the one that got away" en dan zak ik bijna door mijn knieeën. en het erge is... ik weet hij ook bij mij.. hij zocht heel af en toe wel eens contact via social media, ik vertelde dit altijd aan mijn man. Toen ik "the one that got away" vertelde dat ik ging trouwen was het afgelopen met berichtjes van hem.
Wat leuk om te lezen dat er vele toch bij hun jeugdliefdes zijn! Nu ben ik wel nieuwsgierig of er toevallig ook mensen zijn die een jeugdliefde hebben. Daarna zijn getrouwd met iemand anders of gewoon al jaren bij een ander zijn geweest. En daarna toch weer terug bij de jeugdliefde zijn gekomen?
Ik heb altijd een zwak voor hem gehad omdat het op een rot manier is uitgegaan vanuit mijn kant. En ik heb nu nog en zwak voor hem hahah...Maar niet zo dat ik mijn man voor hem zou verlaten gelukkig!
Ik werd er weer verliefd op heel erg eigenlijk en hij ook op mij. Was een moeilijke tijd hoor want ik was ook gek op me huidige vriend. Het heeft wel effe geduurd en denk dat er altijd wel iets zou blijven