Bij de mijne staat 2.3.5 Zou iid even langs een winkel gaan, hebben dat vaak in een mum van tijd opgelost
potverdikke wat een toestanden weer. kan ik niet met usb op de laptop met kies, dus ik doe met wifi. nu bezig met de update erop te zetten, is het al de 3de keer dat hij opnieuw begint lijkt het wel...
hij heeft vanalles geinstalleerd. visueel is er eea veranderd en alle iconen staan door elkaar, fijn. maar ik kan nog steeds geen foto's op facebook posten. en daar ging het mij eigenlijk om. Weet jij hoe dat komt nen87?
ja kan de nieuwe versie beter niet op oudere toestellen zetten, die zijn er vaak niet naar geaakt waardoor ze langzamer worden
langzaam, dat vind ik niet erg. alles werkt goed, behalve het uploaden van foto's. Ik kan met geen mogelijkheid een foto uploaden van mijn galery of een foto maken en die posten
nee, ik denk niet dat hij toe is aan bijwerken. ik heb hem er net afgegooid en er dan weer opgezet en autom. bijwerken is aangevinkt. Denk je dat ze mij in de phone house willen helpen hiermee? Dat is echt mijn laatste redmiddel
2.1-update1 Volgens mij is dat een hele oude versie. Dus de market is veranderd in google play? Ik heb nog gewoon de market.