Hoi, Ik heb dus gister mijn abo bij vodafone verlengd met een s3, bij het abo wat ik had gekozen moest ik nog 105 euro bijbetalen maar ik had al van een andere vodafone winkel begrepen dat er aan de bijbetaal prijs te sleutelen valt. Ik heb dat toen aangegeven en kreeg zonder enig probleem 50 euro korting op het bedrag dat ik moest bijbetalen! Ik vermoed dat het een soort loyaliteitskorting is oid. Ik was er in elk geval erg blij mee! En aangezien ze dit soort dingen nooit uit zichzelf zeggen, plaats ik het hier maar even als tip
Ik betaal nooit iets bij bij een verlenging. Er zijn telefoonwinkels in overvloed en zeg dan altijd: Dan ga ik wel naar een ander. Dan krijg je hem 99 van de 100x volledig gratis (met zelfs nog extra hoesje of geheugenkaart als bonus)
Je hebt ook websites waar je je verlenging kan doe met een extra cadeau. Zo heb ik een nieuw abonnement, telefoon en een televisie voor bijna niks!
Damn, dat had ik dus moeten proberen Nou ja, ben nog steeds blij met mijn 50 euro korting Ik wilde sowieso niet een superhoog abbonement en ik wilde ook bij vodafone blijven.