Ik heb de S5 sinds 3 weken. Maar ben sowieso geen Apple fan, behalve de iPad Air en iPad mini ☺️. Snap dat hele iCloud gebeuren niet zo goed whahaha. Maar daarnaast is de S5 echt een super fijne telefoon, snel, super camera ook voor filmen ...
Waarom twijfel je? En ben je meer een apple fan of een samsung fan? Ik heb ook de galaxy s5, hele fijne telefoon met een goeie batterij. Heb hem al een tijdje en ben er erg tevreden over. Bij de samsung is er trouwens een promotie dat je er een tablet bij krijgt als je hem voor 31-10 koopt.
Ik heb de 6plus en ben verliefd, voor zover je op een telefoon verliefd kan zijn. Maar ben erg blij met het grote scherm en was al Apple fan vanwege de software, kwaliteit en vormgeving. Heb vroegah ook wel Samsung gehad maar dat vond ik gewoon net allemaal wat minder.
Ik heb nu een iPhone 4, maar daar ben ik behoorlijk klaar mee! Verder ben ik wel heel tevreden over Apple, maar toevallig hebben al mijn collega's een Samsung en die vroegen zich af wanneer ik eens overstag zou gaan.. Haha!
Ik heb de Samsung galaxy note 3. Is wel groot, maar de film en fotokwaliteit vind ik prima. Met internetten is het heel snel. Zit vaak op ZP via de note.
iPhone 6! Ik heb nu nog de iphone 5, maar mag binnenkort ee nieuwe uitzoeken en dan ga ik ook voor de 6! Wil niets anders meer da iPhone haha.
Denk dat het de iPhone gaat worden! Als ik hem los koop, is dat het verstandigste bij de Apple store he? I.v.m. garanties etc.
Ik ben vorige week overgestapt van iPhone naar Samsung. Heel blij mee terwijl ik toch echt Applefan de ben. Ik vind het een enorme verbetering.
Die iphone 6 hoor je veel slechte verhalen over, ik zal als ik jou was voor de samsung galaxy s5 gaan of sony experia z3
Mijn man heeft sinds een aantal weken de S5. Hij twijfelde ook tussen de Iphone en de Samsung. De eerste ging na twaalf dagen kapot (de telefoon laadde niet meer op). Hij kreeg een nieuwe (doen ze bij Vodafone alleen binnen 7 dagen, was een uitzondering). De tweede redde het maar liefst twee weken (touchscreen reageerde niet meer). Wordt nu gerepareerd. Mijn man wilde na deze ervaringen liever een andere telefoon. Maar dat deden ze niet. Hij krijgt wel een maand vergoed. Hier dus slechte ervaringen met de Samsung.
Ik zou ook de iPhone 6 pakken, heb nu iPhone5s. Heb de 6 ook al verschillende keren in m'n handen gehad en vind m erg fijn!
Ik zou voor de iphone gaan. Heb een iphone 4s gehad, heb nu een iphone 5s en als ik volgend jaar mag verlengen ga ik zeker weer voor een iphone.
De iPhone 6 heeft alleen maar uitstekende reviews. Zelfs de camera steekt met kop en schouders uit boven de andere toestellen schijnt het. Het probleem is nu wel dat ellendige ios8, maar daar komt volgende week gelukkig een grote update voor dus dan zullen zoals de doen gebruikelijk de problemen wel verholpen zijn.