samsung galaxy sII of Blackberry

Discussie in 'De lounge' gestart door jufkrisje, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke telefoon zouden jullie kiezen?

1. Samsung Galaxy s II

2. Blackberry (torch, bold etc)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb een BB torch en vindt het een supertelefoon, snel internet, pingen en ook zeer gebruiksvriendelijk!!!!!!

Ik heb de samsung telefoons nooit gehad, dus kan daar niets over zeggen.

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik heb de Blackberry bold 9700 gehad en heb nu sinds 2 weken de samsung galaxy s2, en wauw wat een toestel!!!
    Ben er super blij mee, je kunt er veel meer mee dan met de Blackberry.

Mijn Blackberry liep echt vaak vast, vooral met Hyves enz.

En deze Samsung nog geen last gehad van problemen. Het was wel even wennen aan het Touchscreen, maar na even, ben je er zo aan gewend.

Succes met je keuze!

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Als je geen iPhone neemt ;) zou ik zeker voor de nieuwe Samsung gaan idd. Alleen maar goede gebruikerservaringen en reviews tot dusver.

BB is echt exit. Is alleen nog leuk voor Pingende Pubers...:p

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    heb de Samsung Galaxy S en vind hem super!! Nog nooit problemen mee gehad en fijn handig toestel, en maakt mooie foto's en video's. Ben er helemaal weg van!

5. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik heb de galaxy s2 en ben er erg blij mee. Super mooi scherm en veel mogelijkheden. Mooie foto´s ook. Heb ook even gekeken naar een bb maar vond ze allemaal zo plastic.. Daarnaast kan je er zo weinig mee.

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hebben voor onze oudtse voor haar examen de galaxy gio gekocht. ze wil perse geen bb. de bb is zo populair vanwege het kunnen pinnen maar verder vond ze er niet veel aan. de vraag is denk ik wil je pingen of niet. anders heb je al geen keuze meer eigenlijk. ik heb er verder geen verstand van, en het boeit me nog minder. maar ik vond de galaxy er veel leuker en rustiger uitzien.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb een Blackberry, mag over 3 dagen me abonnement verlengen en ga toch echt voor de SGSII

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou voor Samsung gaan, super snelle telefoon met een dual core processor. En het gaat bij Blackberry niet zo goed op het moment! De abonnementen worden steeds duurder voor Blackberry en er zijn al verschillende grote app makers die stoppen met apps voor de BB ontwikkelen vanwege het aparte besturingssysteem en beeldformaat.

9. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een blackberry gehad maar vond het scherm veel te klein ivm internet enzo.
    Een vriendin van me heeft de Samsung Galaxy S2 en die is er heel tevreden over. Heb hem zelf ook in de hand gehad, heel licht en mooi groot scherm. Dus ik zou gaan voor de Samsung, succes met je keuze :)

10. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Nadeel van BB is het kleine scherm. Het is heel leuk zo'n typding eraan maar het scherm is en blijft klein. Daardoor kun je niet volledig genieten van dingen als whatsapp en msn bv omdat je scherm gewoon klein is.

Samsung is een fantastisch merk voor telefoons. Ik vind het beter! dan de iPhone. Android software is sneller in veel dingen. Met internetten is het sneller, met verwerken van informatie is het sneller. Het is fijn.

Het enige wat ik een nadeel van de Samsung Galaxy SII vind is het feit dat hij me echt veel te groot is. Dat heeft mij doen besluiten voor de Galaxy Ace te gaan. Mooi compact, snel, mooi van looks en de fotocamera/videocamera vind ik persoonlijk erg goed.

De Galaxy SII is natuurlijk een briljant toestel. Maar wat mij tegenhoudt is de omvang van het toestel. Daarom voor mij de Ace

HOpelijk heb je er iets aan :)

11. weeble

weeble Lid

6 feb 2010
    32
    0
    0
    Rijswijk
    ik heb de galaxy s 2 en ben echt super tevreden! ik heb hem gehaals op het moment dat hij uit kwam en heb hem nu al on 2 mnd. wat betreft 'kinks' in het systeem daar kan ik helaas niet over meepraten. bij mij galaxy s 2 is dit namelijk niet het geval!
    naar mijn mening echt een super telefoon!

ik kan alleen helaas niet meepraten over de BB. wel moet ik eerlijk zeggen dat ik dit persoonlijk een zaken telefoon vind qua uiterlijk. maar waarschijnlijk evengoed een super telefoon.

Deel Deze Pagina