Gatver Vleesvlieg maden op het balkon

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zag van de week een stuk of 5 vleesvliegjes vliegen op het balkon en daar staat mijn vuilniszak. En nu zie ik maden heel veeel madrn op het balkon. Ik heb vliegenspray en ontvetter gespoten. Het heeft niet geholpen. Ik zie ze nog bewegen:(( ik heb een paar ookbinnen gezien. Ik durf nIet te slapen. Stel ze komen nog binnen ieuuuww.

Hoe gaan ze dood helllPpp??

2. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    kokend water.

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Vuilniszak weggooien.
    En zout er op gooien of kokend water, of zand.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zal nu direct kokend water op ze gooien..

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Het probleem is dat hier 1x per week de vuilniswagen komt en die is vandaag langsgekomen.. Ik heb weer een nieuwe zak, maar kan hem nergens zetten..

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Kan je ze niet in de berging zetten?

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dan zou ik nog een zak om deze zak heen doen en zorgen dat hij helemaal goed is afgesloten.

Hier 's zomers ook vaak maden in de kliko, echt vies!

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

idd kokend water, bewegen ze dan nog dan ff met je deo en een aanstekker ze in de fik steken.

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Lol kawoef

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahahhaha:D echt weer wat voor jou.

hier zag ventlief ze gister ook in de kliko. ik kom daar dus niet meer in he. wordt echt onpasselijk van die dingen, yuk!

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Kokend water met bleek :)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik doe ook kokend water met bleek. En idd kliko uit de zon zetten dat scheelt ook heel veel in de zomer. Ik heb de laatste 3 jaar zo geen maden in mijn kliko gehad vieze beesten :$

13. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Lol en dan alles in de hens, heb je inderdaad geen last meer van maden :p

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

:D .

Ik ben gelijk van het zwaarder geschut, ga niet staan kutten met water en bleek ... :D

15. Jel

Jel Niet meer actief

Vleesresten en andere etensresten even in een boterhamzakje doen en dichtknopen, zodat niet al de etenswaren los in de vuiklniszakken zitten. Komt denk ik veel minder ongedierte op af.

16. Oooh, wij gingen 27 juni op vakantie, en ik had daarvoor nog even de koelkast leeggehaald. Alles wat niet meer goed was, of goed zou zijn als we terugkwamen in de vuilniszak gegooid, waaronder een schnitzel die tot 25 juni goed was. Waren we vergeten de zak weg te gooien voor we weg gingen! Ik was zoooo bang dat de hele keuken vol zou zitten als we thuis zouden komen!

Toen we weer thuis waren ben ik bij de voordeur blijven wachten en mocht m'n vriend eerst alleen naar binnen om de keuken te inspecteren.. We hadden gelukkig helemaal niks! ;)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb het weleens gehad met onze vrieskist die in de schuur stond, de stroom is er af gegaan en die zat vol met vlees. Hoelang die zonder stroom heeft gezeten weet ik niet, denk een week in hoogzomer!!! De vrieskist zat bomvol maden en een lijkenlucht :$:$:$ Hebben we alles weggegooid, ook de vriezer. Echt zoiets goors heb ik nog nooit meegemaakt.

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb eerst de dode en sommige levende maden met kokend water met de trekker naar de put geveegd. En daarna de balkon met kokend water, bleek en afwasmiddel goed schoon geschrobd. Maar ik zie ze wel een paar weer tevoorschijn komen..

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dan heb jij wel even geluk gehad. Je moest wel tijdens de vakantie aan thuis denken, denk ik. Is je vakantie niet verpest??

Deel Deze Pagina