Print deze familiekaart (voor 4 personen) en krijg gratis toegang tot Attractiepark Slagharen tijdens de Miracle of Lights van 17 oktober tot 6 november. Ontdek het nieuwe Slagharen - Attractie- & Vakantiepark Slagharen
Idd wij zijn ook 'UPC klant' maar ook niets van gehoord, wel vreemd eigenlijk. Ben benieuwd of je dit zomaar uit kan printen en er dan dus idd heen kan gaan en gratis naar binnen kan.
ik denk wel dat het voor iedereen is, het staat namelijk ook op de site Xgratis.nl denk niet dat ze het daar op zouden zetten als het niet gratis was voor iedereen.
Ik heb het zelf ook op een andere site gezien, maar als je op de bon kijkt zie je dat het gratis toegang voor iedereen is als je die bon maar meeneemt en tussen nu en 6 november komt....dat is er wat er in de voorwaarden staat. Je hoeft verder niets te laten zien van UPC of wat dan ook.
Ik heb contact gehad met Slagharen. Je hoeft niets mee te nemen om te laten zien dat je klant bent, de voucher geeft recht op een hele dag toegang tot het park
Overigens is de link van de site gehaald, dus de bon kan niet meer uitgeprint worden. Gelukkig net op tijd de printer aangesloten
Balen ik ben net te laat heeft iemand soms een idee of dit door te mailen is (en die dat dan ook even naar mij wil proberen?)
Link stond nog in mijn geschiedenis http://slagharen.com/wp-content/uploads/2011/10/Gratis-Familiekaart-UPC.pdf
Thanx ik heb hem ook... Maar.. maakt het niet uit dat iedereen dezelfde heeft dan?? Aangezien er wel zo´n streepjes ding op staat!! Niet dat we allemaal gaan, en alleen de eerste binnen komt...