Hallo, Heeft iemand toevallig ergens de zwitsaldoekjes in de aanbieding gezien? Ik heb ze een half jaar geleden bij Etos gekocht. Het is een handige plastic bak en de doekjes zijn er inmiddels door dus ik hoop ergens opnieuw zo'n bak vol met doekjes te vinden. Wie heeft de gouden tip?
nou dat van die plastic bak dat weet ik niet , maar zwitsal doekjes waren vorig week bij de blokker in de aanbieding 4 voor 5 euro , heb je die bak nodig dan ofzo? je kunt deze week wel kijken misschien liggen de doekjes er nog
Ik heb ook zo´n bak. Ik heb ze nog nergens anders dan bij de Etos gezien. Volgens mij hebben ze ze twee keer per jaar. De folder dus goed in de gaten houden de komende tijd
Bedoel je zo'n gele bak om billendoekjes in te bewaren? Die heb ik hier nog liggen (ongebruikt) en mag je gratis hebben. Stuur maar een pb als je interesse hebt.
Je bedoeld die doekjes in zo een soort curverbox toch? Zaten er niet iets van 10 pakken in? Wij hebben er idd ook 2 gehad, maar daarna nooit meer gezien.
Waren dat niet de pamper doekjes? Ik zit ook alweer een tijd te wachten. Denk als ze weer in de aanbieding komen dat ik 4 bakken haal en gewoon op zolder zet, die boxen zijn ook nog eens veel goedkoper.
Ik zoek ook de Pamper doekjes in de (curver?) box. Ideaal die boxen! Maar kan ze nu ook niet meer vinden (en heb nog maar 2 pakjes doekjes liggen, die doekjes in de box moeten snel komen!)
Die boxen waren er toen jah. Ze waren ermee gestopt en omdat het goed liep kon je voor de laatste keer nog zo een zwitsaldoos kopen. Daarna niet meer is wat ik begrepen had.
Als het degene is die ik bedoelde, dan hier een foto ervan. Wij blijken namelijk nog een volle te hebben staan, hoorde het van de week van vriend na aanleiding van dit topic, dus meteen van de zolder naar beneden gehaald om te gebruiken. Er zitten 17 pakken in, geen idee of dat zo hoorde of dat er al een uit gehaald is voor hij naar de zolder ging. Je kan het alleen op de foto niet zien, maar op de deksel in dat rechthoek staat zwitsal en het logo 'hoofdje'. Bekijk bijlage 190252
Ja inderdaad, ik had hem toen voor nog minder omdat etos stickeracties had toen. Er horen 17 pakken in te zitten.
Heb net de mail van Etos gehad dat vanaf volgende week 17 pakken voor 27 euro in zo'n box in de aanbieding is! Ik zou zeggen sla je slag!
Aha dus toch een 'complete' doos. Wij hebben ze toen idd ook met die stickers gekocht, mooi meegenomen.