Kerstpakket maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Nala, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Hoi!

Ik wil graag iets geven aan Hugo's oma's als bedankje omdat ze zoveel oppassen. Ik bedacht me net dat het misschien wel leuk is om een kerstpakket voor ze samen te stellen, maar nu is de vraag: wat zullen we erin doen? Iemand leuke ideeen? Of een leuk thema waar we invulling aan kunnen geven?

Liefs Nala

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Een koffie of thee pakket doet het altijd goed.. met lekkere koekjes, chocolade, mooie glazen, mokken.

Pasta pakket..

Vlees pakket..

Film pakket.. met een dvd met filmpjes/foto's van je zoontje.. popcorn/chips/nootjes.. lekker fles wijn/likeurtje/biertjes..

Kaasplankje..

Zo maar even wat ideeën.. ;)

Lief van je trouwens! :D

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wat leuk. Ik heb hetzelfde gedaan. Mijn pakket is al af. Ik heb een tappas pakket.

Met een broodmand erbij een leuke tas en een weerhuisje( dat laatste is een grapje).

4. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ohja... dit leek mij inderdaad ook altijd een leuk idee... Nu is het eindelijk zover en ben ik het vergeten. Haha, het is maar goed dat ik je topic lees.

Maar wat er in te doen? Ik zou zelf voor nuttige dingetjes gaan, iets wat ze erg lekker vindt en/of veel gebruikt. Ik weet niet of ze los te koop zijn, maar een tijdschrift van "Ook" is misschien ook een idee.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb aparte dingen gedaan.

Iets wat ze lekker vindt ( hema van dat zachte snoepfruit)
    Iets van de wereldwinkel
    Iets van de toko

Dingen die ze zelf niet zo snel zou kopen.

Dat tijdschrift is trouwens een goed idee. Ik wil er graag nog twee dingen in doen. Iets te eten, maar ook iets voor haarzelf nog.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Een koffie op thee pakket doet het inderdaad altijd goed.

Vorig jaar heb ik voor een vriendin een leuk pakket van oil en vinegar samen gesteld. Dat was toen voor een verjaardag maar kan natuurlijk ook voor kerst.

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Een paket waar allerlei dingen in zitten voor in bad.
    scrubgel, badolie, douchegel, bruisbal, leuke handdoek, spons, bodylotion, shampoo etc.

8. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik ben hier ook mee bezig :D

Ik stel zelf een pakket samen met de dingen die zij echt leuk vindt.
    Dus de parfum die ze t lekkerst vindt, de borrel die favoriet is, het spul voor onder de douche die ze lekker vind. Lekker dagcreme en scubsmeersel. Verder is ze ''koffieverslaafd'' dus een pakket voor haar kan niet compleet zijn zonder een pak DE koffie.
    Ze snoept niet veel maar lust wel graag paprika chips....dus ook een zak chips erbij
    Ze komt graag bij Tuincentrum groenrijk en doe er een (goede) bon van hun in.
    De fotolijstjes die ze altijd heeft heb ik uitgezocht waar ze die heeft gekocht en een maatje groter voor haar besteld, komt een mooie kerstfoto van Tygo in.
    Kaarsjes in de goede kleur.
    En natuurlijk ook een lekkere fles drank voor mijn vader erbij.
    Ik wil nog een tijdschrift erbij doen en zoek nog wat dingetjes

Misschien dat ik hier nog ideeen op doe dus lees lekker mee.

Oh en alles komt in een bak of mand die ze weer in de tuin kan gebruiken

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    wij hebben dit een paar jaar geleden ipv cadeautjes gedaan.
    Ik had een combi gemaakt van lekkere dingen met leuke/nuttige dingen.

Misschien een gourmetpakket met gourmet stel, sausjes, stokbroodjes,presenteerblad voor vlees. Misschien hebben ze ook wel bonnen bij de slagerij?

10. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Wat een leuke ideeen hebben jullie allemaal! Aan het tijdschrift Ook zat ik ook te denken. Dacht om een proefabo te doen, maar een los exemplaar kan natuurlijk net zo goed. Dan houden we nog wat budget over al die andere leuke ideeen. Ik ga eens even opschrijven wat ik voor wie wil doen en dan eens aan het shoppen :D . Als er nog meer ideeen zijn, dan hoor ik het natuurlijk graag, maar jullie hebben me al een heel eind op weg geholpen. Thanx!

Deel Deze Pagina