Wat is de grens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lala86, 15 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala86

    Lala86 Nieuw lid

    15 mei 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    even een nieuw account aangemaakt ivm herkenbaarheid...

    Ik ben nu 4 jaar getrouwd met een lieve man en 2 kindjes. Nu kwam mijn man vorige week met het verhaal dat hij contact heeft met een vrouw uit een ander land waar hij voor werk veel contact mee heeft. En dat ze binnenkort langskomt in nl voor werk én voor hem. Want ze wilt graag tijd met hem doorbrengen...

    Nu wilt mij man dat niet zegt hij en hartstikke fijn natuurlijk dat hij hier open en eerlijk over is. Afgesproken dat hij heel duidelijk zou zijn naar haar.

    Nu zag ik net zijn telefoon liggen en kocik niet laten even zijn whatsapp te bekijken (erg he, ik weet het) en nu vind ik hun gesprekken alsnog wel heel diepgaand, zijn berichten niet uitdagend, die van haar wel. Hij neemt niet echt afstand van haar wat is zo lees. Ik zie wel dat ze af en toe Skypen (de afspraak wordt gemaakt in de app), Maarja wie weet is dat voor werk.

    Wat moet ik nou. Hij doet niet echt iets verkeerd, is eerlijk, maar toch word ik hier misselijk van.
     
  2. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Het feit dat hij haar niet op gepaste afstand houdt met haar uitdagende berichten zegt toch al genoeg? Als hij mans genoeg is om hier open en eerlijk over te zijn tegen jou dan moet hij dat haar ook duidelijk maken. Ik zou het echt niet tof vinden dit..
     
    Aszz, Featherr, Jaan13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Sleepless

    Sleepless Bekend lid

    1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het mooi vind dat je man er open en eerlijk over is!
    Dat gezegd hebbende; het betreft een werkrelatie en deze vrouw wil graag meer van jouw man dan hij van haar en dat wordt ook duidelijk in de appjes die jij leest. Hij heeft beloofd duidelijk naar haar te zijn maar blijkbaar hebben ze alsnog diepgaande gesprekken die blijkbaar niet over werk gaan. Mijn vraag zou dan zijn waarom jouw man gesprekken met haar voert die niets met werk te maken hebben? Er speelt duidelijk iets in hun relatie (zij wil meer van je man, hij voert niet werk-gerelateerde gesprekken met haar die nogal diepgaand zijn) en ik zou dit je man bespreken. Hoe komt het dat hij de behoefte voelt om deze gesprekken met haar te voeren? Zeker gezien het feit dat hij weet dat zij meer wil. En wat is de reden dat hij nog niet duidelijk naar haar is geweest? Met elkaar hierover in gesprek blijven lijkt me nu erg belangrijk.
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  4. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Inderdaad dit. Heel goed dat je man er open over is maar helemaal eerlijk is hij niet dat hij niet aangeeft dat ze best intensief persoonlijk contact hebben. Voor mij zou dit niet acceptabel zijn kijkend naar dat ze hem wel ziet zitten.
    Voor mij zou het zijn, duidelijk naar haar toe zijn en niet samen uit eten oid als ze hier is.
     
  5. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Hij lijkt de illusie te wekken dat hij open en eerlijk is, maar blijkbaar is er meer aan de hand.

    Ik zou aangeven wat je gezien hebt en opheldering eisen!
     
    Ysabella, twinkle star, Ctje1987 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hij is er wel open over, maar zou er niet blij mee zijn en eisen dat hun contact puur werkgerelateerd is.
     
  7. Noorie

    Noorie Niet meer actief

    Eens.
    Super knap dat hij zo eerlijk is naar jou toe TS, maar juist om zichzelf en zijn gezin te beschermen moet hij afstand nemen en werk en privé gescheiden houden.
     
  8. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Dit!
     
  9. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.732
    113
    Dit inderdaad. Zeggen wat je gezien hebt en er over gaan praten.
     
  10. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Dit dus, hij is open maar eigenlijk ook biet. Dit zodat lijkt of hij open is en je je geen zorgen maakt en geen rare ideeen in je hoofd haalt. Maar eerlijk? Een man die contact heeft met een vrouw die meer van hem wil en dit niet afhoudt, daar zit meer achter.
    Als hij na zijn verhaal naar jou toe haar zou afhouden en het persoonlijk contact zo verbreken is het een ander verhaal.
     
    LiveLifeLovely vindt dit leuk.
  11. nijntje5

    nijntje5 Bekend lid

    23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven en vertrouwen. Reden, hij heeft het eerlijk verteld, hij had ook niks kunnen zeggen. Het kan dat hij de werkrelatie niet wil verstoren door heel duidelijk te zijn.
    Ik heb ook in mijn werk goede klantrelaties waarbij ook privegesprekken worden gevoerd, er zit bij mij echt niks achter en bij mijn klant ook niet.
    Je kan natuurlijk wel vragen hoe hij haar duidelijk gaat maken dat hij afstand houdt, die vraag is legitiem. En aangeven dat het je een niet zo fijn gevoel geeft. Ik denk dat je er dan een gesprek over kan hebben.
     
    In your eyes vindt dit leuk.
  12. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.605
    431
    83
    Vrouw
    Ik krijg het gevoel dat hij niet helemaal eerlijk naar jou is. Verteld hij je dit zodat hij dadelijk zonder smoes met haar af kan spreken of wil hij echt niets van haar? Ik zou met hem in gesprek gaan en vertellen wat je gelezen hebt.
    Voert hij vaker gesprekken via Skype voor zijn werk?
     
    LiveLifeLovely vindt dit leuk.
  13. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Maar privegesprekken is iets heeeel anders dan uitdagende berichtjes ontvangen en daar vervolgens niets van zeggen.
     
  14. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Sorry ts niet om jouw verhaal maar wat moet ik vaak lachen om de reacties in zulk soort topics. Maakt niet uit in welke context het wordt geschreven de man is bij voorbaat al fout/ vreemdgegaan, of denkt aan vreemdgaan.


    Ik zou het duidelijk aan je man vragen.
     
    Flinstone en Leeuwtje83 vinden dit leuk.
  15. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Nodig haar uit voor de koffie.

    En ik weet niet wat voor type je man is, mannen kunnen heel naïef zijn en het moeilijk vinden om heel direct te zijn. Misschien zie of vind jij dat het uitdagende berichtjes zijn maar ziet hij dat helemaal niet. Er kan van alles aan het handje zijn, daarom: nodig haar uit bij jullie thuis en schat dan de situatie in. Doe gewoon aardig tegen haar.

    Loop niet teveel te zeiken tegen je man over haar, dat zal hem weerhouden om open en eerlijk te zijn naar je.
     
  16. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Klinkt voor mij ook alsof je man gewoon vriendelijk contact heeft (al is t maar om een goede werkrelatie ik stand te houden) en zij dus duidelijk meer zou willen.

    Sommige vrouwen lezen in 'hoi' al 'ik wil je...'
    Sommige mannen hebben pas na weken vriendelijk kletsen door dat de andere partij aan het flirten is
    (In andere situaties kan mannen en vrouwen omgewisseld zijn natuurlijk, maar het gaat om jou geval)


    Spreek rustig met je man over wat je hebt gelezen, prijs hem dat je zag dat hij geen flirt berichten stuurd, en ondersteun hem om deze vrouw duidelijk te maken dat zij geen kans maakt
     
    Snoeki vindt dit leuk.
  17. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Precies zo zou ik het ook aanpakken
     
  18. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die vrouw woont in een ander land en waarom zou je haar in hemelsnaam uitnodigen bij je thuis? Is toch iets tussen TS en haar man?
     
  19. jupke

    jupke Niet meer actief

    Wat een vervelende situatie voor je.

    Wat ik niet zo goed snap is dat je dit hier plaatste ipv het met je man te bespreken.

    Zo lijkt er bij voorbaat al een probleem in het vertrouwen.
     
  20. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dubbele accounts zijn niet toegestaan. Neem contact op met beheer.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina