Bij ons in de Jumbo nog niet...toevallig hebben wij gisteren boerenkoolstamppot gegeten en ik heb de boerenkool uit de vriezer gepakt
Geen idee maar hier ligt al verse boerenkool in de vriezer... Gekregen van iemand met een moestuin en hij is erg lekker
Hier nog niet. Vorige week dus maar even een keertje uit de vriezer gekocht Had hier twee kinder mondjes die smeekte om boerenkool hahah maar kan niet wachten tot de verse er weer is
Bij AH ligth et er al wel yeaaaah maar bij de Jumbo nog niet , maakt mij niet uit waar het vandaan komt , ieder jaar heb ik er in de zomer al trek in , tis echt mijn favoriete stampotje doe er ook geen andere dingen mee , geen oven schotels of zo maken gewoon met spekjes , melk nootmuskaat mosterd en beetje azijn erop en Hema worst erbij of de vorst er overheen geweest moet zijn geloof ik niet zo , mijn vriend in ook zo principieel dat hij alleen spruiten wil die nachtvorst gehad hebben ... nouw pech hoor als ik spruiten wil koop ik ze en je eet t maar of niet .... i dont care
ik wil andijvie stamp maar ik woon niet in NL de boerenkool is hier maar niks zou ik er ook zo in fietsen!
Wij gaan morgen boerenkool eten , had ik zo zin in lekker met een hema worst mmmmm.... Bij de Hoogvliet vandaag gekocht