Samsung! Ik heb een Iphone maar echt een hekel aan die dingen. Mijn Samsung was stuk en toen heb ik deze gekregen van mijn broer die hem nog over had, dus een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, maar ik zou hem zo ruilen.
Samsung is niet van plastic? De oude modellen (S4, S5) waren van plastic. De S7 is van glas met een metalen behuizing.
Ik vind iPhone belachelijk overpriced (veel betalen voor minder goede specificaties), je betaalt echt voor het merk. Daarnaast heb je allemaal andere kabeltjes nodig, niets werkt met de universele kabels. Super onhandig gewoon. Een niet-Appeltoestel kun je aan elke niet-Applelader opladen en is gewoon veel praktischer in die zin. Zeker ook als je een Windowslaptop hebt. Verder zijn de specificaties van andere telefoons/merken vaak ook beter. Ik zou dus vooral letten op wat je zoekt (camerakwaliteit, opslaggeheugen, snelheid van de processor, uiterlijk, gewicht) en dan beslissen welk toestel je kiest. Ik had altijd Samsung, nu HTC. Simpelweg om hoe goed de telefoon is en om het uiterlijk.
Ik ben fan van Apple, heb ze sinds 2010 nu geloof ik, en als ik die Windows phone, of Android bij familie zie denk ik, no ty! Heb gewoon m'n gmail agenda gekoppeld, een paar betaalde apps (whatsapp en een verjaardagsapp geloof ik) Camera doet t ook prima voor wat ik wil Ik zou zeggen spiek eens in de omgeving bij een Apple-eigenaar, vaak mag je best door hun apps swipen om te zien hoe t werkt
Apple addict hier! Apple tv's, iPads, iMac en een iPhone.. Werkt allemaal zo vloeiend en feilloos met elkaar! Ik wil niks anders meer 😊 Heb een samsung voor mijn werk, kan daar echt niet aan wennen.. Ding heeft constant updates nodig, loopt vast..
Ik heb hiervoor altijd een Samsung gehad... De s2, s4 en nog een paar daar weer voor.. Ben dit jaar voor een iPhone 6s gegaan, baal wel een beetje, want ik mis de Samsung toch wel! Dus na deze kies ik weer voor Samsung
Absoluut iPhone! Alles hier in huis draait op Apple (Macbooks, iPads, Apple tv's en dus iPhones) en moeiteloos synct het met elkaar. Loopt nooit vast. Er zijn genoeg gratis apps te vinden, alle belangrijke dingen sowieso. En als ik dan toch een app koop word het vanzelf meteen op alle andere apparaten gezet, dus hoef em maar 1 keer aan te schaffen en kan er overal gebruik van maken. Best veel mensen hier in de omgeving die helemaal Android hooked waren en uiteindelijk toch naar Apple zijn gegaan.
Ik zou in de winkel gaan testen. De s7 en iPhone 6s zijn echt wel als demo te vinden. Persoonlijk zeg ik samsung, ik heb er een aantal gehad en werk veel met iPhone en hoewel die uiteraard ook veel goede kwaliteiten heeft, ligt mijn hart echt bij Samsung. Camera is beter, je kunt hem veel persoonlijker maken, hij is sneller enz. Een Samsung s7 en iPhone 6s schelen amper nog qua prijs. Het grootste verschil is dat je echt een enorme aanbod Android telefoons hebt, van 70 tot 900, waar van Apple slechts 5 toestellen zijn die niet onder de 350 komen (in een winkel he, op internet vind je alles, alleen zit je dan aan een tweedehands, een 4s of een refurbished en dat vind ik dan weer zonde van het geld ^^)
Ik ben voor de Samsung s7 edge gegaan, echt een supertelefoon. Weer een uitbreidbaar geheugen, water en stofdicht, super camera, heel mooi scherm en mooi gemaakt (geen plastic).
Ik had altijd een Samsung, man een iPhone en ik was altijd een beetje jaloers omdat ik die veel prettiger vond. Toen mijn telefoon is stukgegaan dus voor een iPhone gekozen en geen spijt van. Ik heb wel een iets ouder model genomen, die nieuwe zijn veel te groot voor mijn hand (niet alleen van Apple trouwens..).
Tot juni was ik een die-hard Iphone fan! Nog steeds ben ik wel gek op dat ding... maar ze zijn ontiegelijk duur. Via mijn zusje en haar collega's heb ik de Xiaomi ondekt.. werkt op androit, maar qua systeem lijkt het veel op Iphone. Dit is de reden waarom deze telefoon niet in de winkels van Europa en USA te krijgen is. Dat wilde Apple niet. Je kunt hem via internet bestellen, dan wordt hij vanuit Spanje (als ik mij niet vergis) verscheept. Mijn zusje, nichtje en ik hebben hem nu sinds begin juli en ik ben helemaal fan! Werkt zo fijn en het fijnste: Mega goedkoop! Eur 400.00 voor het nieuwste model van 64 gb Maar goed.. mocht je er meer over willen weten, feel free to ask Als je echt tussen die twee wilt kiezen; zou ik 100% voor de iphone gaan
Oja, ook een mooie. Dat iPhone stabieler is en nooit crasht. Is niks van waar. Ze verdoezelen het alleen maar. Lijkt of de app alleen maar minimaliseert en je kunt hem ook meteen weer openen. Android geeft in elk geval een melding en de mogelijkheid om een rapport te sturen ter verbetering van de app.
Ik ben absoluut voorstander van iPhone. Had altijd gezegd dat ik nooit zo veel geld zou uitgeven aan een telefoon In 2012 heb ik via een incentive van mijn werk een iPhone gewonnen/behaald , ik wil nooit meer iets anders! Zo makkelijk in gebruik (in het begin is het even zoeken ja maar went snel), loopt nooit vast, geen virussen, apps makkelijk te installeren, Echt, mocht mijn iPhone er nu de brui aan geven, ik koop dezelfde dag nog een nieuwe ! Bij ons thuis kunnen we ermee ook op AppleTV dingen streamen van onze telefoon Superhandig!
Dat zal... Dan kijk je op de verkeerde sites. Goedkoopste Samsung Galaxy S7 574,49 (4 GB geheugen, 32 GB opslag én uitbreidbaar geheugen) Goedkoopste Apple iPhone 6s 631,- (2 GB geheugen, 16 GB opslag) Gevolgd door de Apple iPhone 6s 754,- (2 GB geheugen, 64 GB opslag) Bron: Tweakers.net
Wij hebben thuis de Chromecast i.p.v. Apple TV. Hiermee kunnen we naar de tv streamen van onze telefoons, tablets, laptops én de PC, die op zolder staat.
Altijd leuk als mensen zonder verstand van zaken zomaar wat roepen.. 1 Apple gebruikt betere onderdelen. Een iPhone kost aan onderdelen meer als een soortgelijk Samsung/HTC/Huawai etc toestel. 2 Je betaald ook voor de (veel betere!!) software. iOS werkt naadloos samen met je toestel. Je hebt jarenlang gratis updates naar de nieuwste software. Zodat je toestel veilig blijft en snel. Android word gemaakt door Google en word daarna aangepast voor je toestel door de fabrikant. Als je geluk hebt kun je daarna nog 1 keer updaten, doorgaans maaaaanden nadat die update uit is. En dat is dan wel. Daardoor is je telefoon vatbaar voor allerlei malware. Echt veel features zitten er ook niet in Android. Zoals bijv een agenda, zaklantaarn, nacht stand. Daar moet je dan weer losse apps voor downloaden. 3 In de Appstore word veel meer geld gestoken dan in de Google Playstore. Alle apps worden gecontroleerd op veiligheid en privacy. Apps die niet voldoen worden verwijderd. In de Playstore daarentegen kan iedeeeen z'n rommel er zo inzetten. Waardoor er veel apps instaan die zogenaamd gratis zijn maar toch niet, virussen bevatten of het niet doen. 4 Alle iDevices (iPad, iPhone etc) werken prima met kabeltjes en blokjes van de Action, Xenos, Aliexpress etc. En ook prima met Bluetooth apparaten van welk merk dan ook.
Ik ga binnenkort een Samsung kopen om de simpele reden dat ik met een standaard pc zelf apps in AndroidStudio kan coderen en ik voor de iPhone daarvoor een iMac nodig zou hebben en die heb ik momenteel niet.
Ik ben nu met m'n derde iPhone bezig en serieus, er is nog nooit wat gecrashed of vastgelopen. Ik wist niet wat me gebeurde die keer dat ik een Samsung Galaxy s5 kocht en die na twee weken begon vast te lopen, crashen en haperen. Vaak wel een keer of 8 per dag. Ik heb 1 keer gehad dat mij iPod niet meer aan ging na opladen. Harde reset gedaan (2 knopjes ingedrukt houden) en toen deed ie het weer. Daarna nooit meer gebeurd.