Klopt, ik kreeg hetzelfde te horen mbt Xiaomi. En omdat ze moeten concurreren met Samsung moeten ze behoorlijk innovatief zijn.
Ik ben van Samsung overgestapt naar Oppo. Altijd Samsung gehad maar wilde eens wat anders. Heb nu de Oppo Find X3 Neo en tot nu toe bevalt ie goed. En heb een goedkoop abbonement voor echt wel een goede telefoon. Gewoon proberen, is het niks dan kun je altijd weer terug naar Samsung. Het is niet dat je 2 jaar een waardeloze telefoon hebt. Hooguit net iets anders dan dat je gewend was.
De mijne is al dikwijls tegen de grond gegaan en niets aan te zien. Heb wel een screen protector. Mijn vorige had dat niet en ook meermaals gevallen, zelfs een keer door de lucht gevlogen en op stenen vloer terecht gekomen, en ook niets aan te zien.
Nou, beide met screenprotector, screenprotector nog heel, maar scherm van de telefoon wel kapot ... durfde het er geen derde keer op te gokken
Mijn s4 was ook heel snel stuk. Mijn s9 heb ik echt talloze keren laten vallen, niet meer te tellen. Na 4 jaar nog geen krasje, maar toen begon de batterij wel minder te worden, maar dat vind ik niet zo raar na 4 jaar.