Binnen locatie voor trouwfoto's

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder73, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    12 december is het zo ver dan gaan we trouwen in Susteren.

We zijn alleen nog steeds op zoek naar een geschikte binnenlokatie om foto's te maken.

Hebben jullie misschien tips?

Omgeving Echt Susteren of Roermond

Al vast bedankt

2. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ik zou kijken naar binnen musea's (landhuisen, herenhuisen, kloosters), binnen tuinen, ik ben niet bekend in jouw omgeving maar hier in de buurt is er een hele mooie woonwinkel in een oud klooster die alle kamers heel mooi heeft ingericht en niet op een woonwinkel lijkt maar wel een super mooie foto locatie, mischien kan je kijken naar zulk soort locaties.

3. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Ik ken de omgeving niet maar een tuincentrum? Vaak hebben ze daar ook mooie aangelegde binnen tuinen.
    En anders een vlindertuin als die in de buurt zit.

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Tuincentrum (kerstmarkt), binnenspeeltuin (ballenbak). Heeft je fotograaf geen ideeën?

5. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Wij hebben geen professionele fotograaf. Een bekende maakt de foto's en die komt uit brabant

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @vlinder, gezien je zelf al aangeeft dat je geen professionele fotograaf hebt zou ik een locatie kiezen zonder een te hoog plafond anders kan de belichting een probleem worden. en gezien t toch wel de mooiste dag van je leven is en t zou zonde zijn als de foto's mislukken omdat er geen goede belichting mogelijk was.
    (en kerk is wat dat betreft vanwege hoge plafonds een ramp ;))

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    wij hadden een museum als binnenlocatie. Niet nodig geweest gelukkig, maar moesten wel reserveren en betalen voor het geval dat...hou daar rekening mee.

8. FrenchBull

FrenchBull Niet meer actief

Vrienden van ons hebben foto's gemaakt in een tuincentrum....heb je altijd wel van die leuke hoekjes waar je leuke foto's kan maken.

Deel Deze Pagina