Man krijgt t maar nog niks binnen In de brief staat eind december dus ik verwacht t eigenlijk pas ergens rond de 29e
Als het goed is wordt een groot deel vandaag uit betaald en de rest op de 30e. Ik werk er en zag dit toevallig langs komen in de mail Wanneer het dan op de rekening staat bij jou, geen idee
290 hier. Je hebt lage cak en hoge. vorig jaar had ik hoge dit jaar de lage. En het is ook meteen voor het laatst. Van wegen de bezuinigingen word dit deel afgeschaft. Was altijd een fijn appeltje voor de dorst in december. We overleven het wel.
Ik krijg het hier voor mijn oudste zoon maar heb het nog niet binnen. Ik begreep dat het de 20 ste uitbetaald zou worden, dus dan hopelijk voor en anders na de kerst wel binnen ga ik vanuit. Vorige keer kreeg ik het pas in januari dus volgens mij verschilt het telkens weer. We wachten het rustig af.
Hier ook al binnen. Wij hebben ook brief gekregen dat het wordt afgeschaft. Maar dat de gemeente hier wel een potje voor gaat krijgen. Moesten de gegevens doorgeven en dan ging de gemeente kijken ofdat wij aan de voorwaarden voor hun voldeden.
Dan krijg je niks. Wij hadden eerder ook gehad. Ze hebben de voorschriften heel erg asngepast waardoor veel gevallen buiten de boot vallen. Denk nu het naar de gemeente gaat nog meer mensen buiten de boot gaan vallen.
Is het bij jullie al gestort? Hier niet, vorig jaar was het ruim voor de kerst al binnen, vandaar mijn vraag.