Ik deed mee met 538, hier met je rekening en de klapperrrr van de week. Puntje bij paaltje zat ik me een beetje te vervelen achter de laptop en een soort ´enquete´ over Henk-Jan Smits ingevuld. Word ik gebeld door 538, ik helemaal in de zenuwen, want het was dus vijf minuten voordat de klapper eruit ging. Neeee, mag ik gaan vertellen tegen Henk-Jan waarom ik denk dat hij een wegpiraat is. Nu zie ik hem sowieso wel met 100 km per uur door een woonwijk scheuren dus ik brouw er wel een verhaaltje omheen, maar ooo god. Het is weer echt wat voor voor mij. Ik win nooit wat haha, maar ben gelukkig in de liefde. Laten we het daar maar op houden.
Joh echt hoor! Ik sprong al bijna een gat in de lucht. Als iemand mijn kop op dat moment gefilmd had nou! Hahahaha... prachtig. Ik had het al kunnen verwachten, story of my life hahaha.
Haha ik zit stiekem heel hard te lachen hier. Wel balen inderdaad meid, maar dat lijkt me alsnog wel heel leuk!
hahah sorry maar het is zou echt te leuk zijn als dat op camera stond. wat zul jij een zuur gezicht getrokken hebben