Goedemiddag, Wij zijn al een beetje aan het rondkijken voor de zomervakantie 2025. Na al wat uitzoeken zijn er wat campings over gebleven en heb ik wat ervaringen/tips nodig. Het gaat om de campings: - zandstuve - leistert - kleine wolf - camping de paal Wij hebben 3 kinderen. 1 jongen van 11 jaar, jongen van 4 jaar en een dochtertje van 2. We willen graag op een Nederlandse camping een accommodatie huren aangezien we zelf geen caravan of tent hebben. Dat de accommodatie toch een beetje op een veld bij andere kampeerders staat zodat de kinderen ook makkelijk contact met andere kinderen maken. Het is belangrijk dat er een leuk binnen en buiten zwembad is, een leuke binnenspeeltuin en ook buiten keuze aan speeltuintjes op vele veldjes. En dat het er kindvriendelijk en verzorgd uit ziet. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen keuze en smaak maar hoop dat er hier mensen zijn met ervaringen op deze campings en wat voornamelijk de verschillen van deze campings zijn of komen ze een beetje op elkaar neer? Groetjes
Alleen er ervaring op de kleine wolf. Hebben het daar echt leuk gehad met onze dochter van toen 7 jaar. Leuk binnenzwembad en tegenwoordig ook buiten zwembad. Zwemstrand. Binnenspeeltuin. Verhuur accommodaties liggen verspreid over de camping, niet direct tussen kampeerders maar er wel dichtbij. Veel speeltuintjes ook. Onze dochter vond vooral de pumptrack en het animatie team geweldig. Hopelijk kun je hier iets mee
Ik ben op 3 van de 4 campings geweest toen de kinderen jonger waren. Ik vind de kleine wolf leuk voor een 11 jarige. De paal en zeker de zandstuve zou mijn 11 jarige zich niet meer vermaken. Ben zelf nooit op de leistert geweest, maar heb begrepen dat je daar met een kind van 11 ook prima vermaak hebt. Voor mij zou de zandstuve als eerst afvallen, dat vind ik persoonlijk echt een camping voor alleen de jongste kids.
Oke, dank je voor jullie antwoorden. Wat ik dus begrijp is dat de kleine wolf meer voor alle leeftijden is gezien het leeftijdsverschil is dat wel makkelijk.
Hier geweest op de leistert en zandstuve. Leistert kan alle leeftijden. Wij zijn wel op t bungalowpark geweest maar niet de camping. Zandstuve is denk ik leuker voor jou jongste dan de 11 jarige
De paal is voor alle leeftijden de verhuuraccomodaties liggen tussen kampeerders of aan de rand van de paalbergen. De mega zandbak. die van 11 gaat zich ook vermaken
Onze kinderen zijn tot hun 13 en 10 naar de Paal geweest en willen weer (15 en12). Dus ook met 11 nog een hele leuke camping.
Wij zijn op alle 4 de campings geweest, komende zomer ook weer naar de Leistert. Met deze leeftijden zou ik gaan voor de kleine Wolf of de Leistert.
Wij zijn op de Leistert en de Paal (meerdere keren) geweest. De leistert (camping gedeelte) vond ik echt vreselijk. Niet mooi aangelegd, druk, je werd er van je sokken gereden door kinderen op motorische dingen. Wij zullen er niet snel meer naar toe gaan. Wel mooie faciliteiten. Leuk zwembad en strand. De paal vinden ze bij ons echt leuk, ook de oudste (van nu 15). Heel gemoedelijk, beetje kneuterig. De paalbergen zijn erg gaaf aangelegd, zwembad is wat saai, vooral binnen.