Ik ga samen met mijn man zondag lekker een nachtje naar sanadome in nijmegen,. het is voor t eerst dat we daarnaartoe gaan maar ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn.. als iemand daar ooit wel es is geweest dan:s Is t wel schoon? hoe zijn de baden, kan je je een hele dag vermaken daar? hoe is t ontbijt? hoop dat iemand me dat een beetje kan vertellen, zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. gr channa
Het is er op zich schoon, de natte sauna vond ik wel toe aan een likje verf, maar dit is al wel een tijd geleden dat ik daar was. Een hele dag vermaken? Tjah, het is op zich best klein. Als je daarnaast ook wat behandelingen hebt uitgekozen, dan kan je je wel een hele dag vermaken. Anders ben je vrij snel uitgekeken (tenminste, ikke) Tevens is het met kleren aan.... Niet dat je voor een verrassing komt te staan
Ik vond het heerlijk. Schoon, rustig en relaxed. In het restaurant kan je ook heerlijk eten. Echt een aanrader!
Ik vond het ook heerlijk, we hebben alleen in de baden gezeten en hebben ons niet verveeld, lekker bubbelen, kletsen en mensen kijken Het ontbijt is heerlijk, heel gezond en uitgebreid en lekker dat je vanaf je kamer in je badjas naar het bad kunt gaan.
Hoi, Ik heb helaas midner ervaringen met sanadome! En ik woon nog wel in nijmegen haha Ik vind het er niet zo hygienisch, klein en duur en koud binnen. Wij gaan nu altijd naar een kuuroord in Aachen (duitsland) en daar is het vele malen schoner, mooier,warmer, goedkoper en groter. Groetjes Marleen
Ik ben er zeker 10 jaar geleden geweest. De bar was gezellig, hahahahaaa.... Masseur zag er leuk uit (massage zelf was best gevoelig.... was een gespannen typje blijkbaar), heb zijn telefoonnummer nog een tijd gehad *grinnik* Werkt daar inmiddels niet meer, dus je hoeft geen groetjes door te geven LOL. Verder heb ik onder de zonnebank gelegen en heb het zoutbad gehad. Ik ben persoonlijk meer tevreden over Thermae 2000 Veel plezier.
Hangt er helemaal vanaf wat je gewend bent. Ik en mijn man gaan vaak verschillende sauna's en thermen langs (Thermae2000, in duitsland verschillende thermen in het dorpje Baden-Baden, in het belgische Spa en de Zwaluwhoeve) en Sanadome viel ons enorm tegen. Ik ben er daarna ook nog met een vriendin geweest (waardebonnen) die nooit in zoiets geweest was en die vond het super. Als je dus niet zo'n thermen- en saunaganger bent zul je het hartstikke prima vinden denk ik. Ben je al heel wat leuke plekjes gewend zou het je tegen kunnen vallen...
ik vond het ook niet geweldig, klein en niet helemaal schoon. ben persoonlijk een grotere fan van fontana in nieuwenschans.
Ik ben er ook geweest en vond het toen een geslaagd uitje. Ben ook in Thermé 2000 geweest maar kon me daar zelfs minder goed vermaken.
ik ben er pas geleden ook geweest.. vond het wel leuk, maar had niet verwacht dat het zo kei druk was,, dus niet echt chillent.. en toen wij hadden gereseveert konden ze er ook wel bij vertellen dat er voor de behandelingen onderrand minimaal 6 maanden een wachttijd is iig veel plezier!
Nou als ik dit zo lees.. ik ben ook een paar keer in Sanadome geweest en had eigenlijk niets te klagen. Ik wil best wel eens wat anders proberen, maar weet niet waar je precies nog wel je bikini aan mag houden. Wil namelijk echt niet in mn nakie rondlopen..
Als je normaal van sauna's houdt, valt het Sanadome tegen. Er zijn wat bubbelbaden, een stoomkamer, sauna, zoutwaterbad en zwembad. De sfeer vind ik ook helemaal niet leuk. Ik ga liever naar een echte sauna. Als je je niet prettig voelt in een sauna, is het Sanadome wel een alternatief. Pim