Ik wil voor mijn dochter een paspoort aanvragen. De pasfoto's zijn gemaakt, dus gisteren op naar het gemeentehuis. Was die dicht Hij is gesloten van 30 april tot en met 5 mei. Ik had van iemand gehoord dat mijn man en dochter ook bij de aanvraag aanwezig moet zijn. Mijn man is normaal gesproken door zijn werk alleen in het weekend thuis, deze vrijdag was hij een dag vrij. Maar verder is hij bijna nooit een dag vrij door de week. Ik vind het een beetje absurt als hij hiervoor vrij moet nemen. Hij werkt op 2 uur rijden van ons huis vandaan, dus een middag vrij nemen is ook niet echt een optie. Weten jullie of mijn man echt mee moet voor de paspoort aanvraag van onze dochter?
Ik zou het gemeentehuis even bellen met de vraag of het ook voldoende is dat hij een briefje ondertekend?
Hey meis.. Ja hier is het ook zo..Meagan moet ook een paspoort en Jac en Meagan moeten daarbij aanwezig zijn... Niet handig he..moet ie weer vrij nemen.. zucht...
Heeft jullie gemeentehuis geen koopavond? Hier zijn ze 1 avond in de week open (het is dan alleen wel extreem druk)
Je moet even op de site van de gemeente kijken. Daar kan je als het goed is een toestemmingsformulier vinden, die moet je uitprinten en die moet je man dan tekenen. Dan moet je met dat formulier en zijn paspoort naar het gemeentehuis gaan en kan je hem wel aanvragen. (je kind en je eigen paspoort moet je dan ook meenemen, en de pasfoto natuurlijk) welke gemeente woon je?
Bij ons heeft mijn vriend een briefje getekend, dat was ok. Hij was er verder niet bij (had wel zijn paspoort bij). Thijmen moest er wel bij zijn. Volgens mij zowel bij het aanvragen als bij het afhalen.
Ik woon in de gemeente Appingedam. Helaas heeft het gemeentehuis geen avond waarop ze geopend zijn. Ik zal ze volgende week maar eens bellen en hopelijk kan ik gewoon een briefje van mijn man meenemen.
Ik heb toen ook een toestemmingsformulier en mijn vriend's paspoort meegenomen. Louise moest er zelf wel bij zijn en dat was zo in orde. Ik zou het inderdaad even navragen, zou zonde zijn als je man hiervoor een dag vrij moet nemen.
Moest ook een formulier invullen en paspoort van me man mee nemen. Maar hij was er niet bij met het aanvragen. Staat er niks over op de website van de gemeente? Daar hadden wij het formulier vandaan dus. Oeps marijke had het er al staan over de site.
Heb vorige week het paspoort van Evy opgehaald .Wat je nodig hebt is : Een briefje van je man / vriend met handtekening waarin hij toestemming geeft. Paspoort van je man/ vriend 2 Pasfoto's van je kindje en je kleine die moet je meenemen , ook met het ophalen van het paspoort .
Zoals daantj het hier boven beschrijft zo was het bij ons ook. en wij hebben een paspoord voor onze dochter dus niet bij geschreven of zo