Hallo, Wij zijn op zoek naar een easywalker duowagen. Ik ben op marktplaats en speurders aan het zoeken geweest maar heb niets naar mijn zin gevonden. Er moet 1 reiswieg bij zitten. Groetjes Brett
Wij hebben er een die eind september weg mag. De kleur is zwart en helemaal compleet met een reiswiegje. (regenhoezen, parasol) Hij is ruim een jaar oud en ziet er nog heel netjes uit. PB maar als je het wat lijkt.
als het tussen jullie niks wordt: ik heb ook wel interesse in de duowalker (of andere lezers in dit topic: ik zoek er dus ook 1)
ja adapters zitten er ook bij. richtprijs weten we nog niet. moeten ons daar eerst eens in verdiepen haha. Wat heeft hij in totaal gekost en wat doen ze op marktplaats....bod doen mag altijd
voor alles, complete wagen, met adapters, parasol, dekbedje voor in de reiswieg, regenhoezen ect. Hebben we een richtprijs van 550 euro?
@linda, ik zie hem bij de INg niet als duowagen erbij staan? @ts, omdat dochterlief steeds beter loopt wachten wij de duowagenaanschaf even af! succes met de verkoop