Tijdens sprong niet minder/slechter slapen, maar juist meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jipper, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Kent iemand dit?
    We hebben het idee dat onze jongens weer in een sprong, of in ieder geval er tegenaan, zitten. Maar in plaats van minder of slechter slapen, zoals in 'Oei, ik groei' wordt geschreven, slapen ze juist veel meer en zijn ze sneller vermoeid.
    Of zou er toch iets anders aan de hand zijn?

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nee die van mij slaapt ook altijd meer.... en heb dat wel vaker gehoord...

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier wordt op dit moment ook erg veel geslapen... terwijl ze normaal maar 3 x 30-45 minuten slaapt, slaapt ze dit nu 6x op een dag lijkt het wel.. pff. Ze is er een half uurtje uit en dan is het weer jengelen en wrijven etc.
    Als ik haar even alleen laat spelen zit ze 2 minuten te kletsen (momenteel begint ze wat te praten 'tatatata' erg leuk) en dan is het weer huilen. En dat terwijl ze net weer 3 dagen lekker vrolijk was...

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    gelukkig ben ik niet de enige. nikita is ook zo slaperig vandaag.
    dacht dat t aan gisteren lag omdat mijn nichtje de hele dag geweest is hier maar fea is ook rond de 9 maanden.ze is een klein uurtje wakker voor eten en lopen.kruipen en spelen en is weer vervelend en vermoeid, we wachten rustig af.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    echt vreemd he , zo ineens... Morgen moet fae weer naar het kdv... Ik ben benieuwd hoe ze het daar doet. Ze eet overigens ook erg slecht. Ze zit al best lang op 2 flessen, maar ik krijg er nu zo weinig in, dat ik net toch een flesje aangeboden heb en na even 'vechten' accepteerde ze die uiteindelijk en dronk ze 130 cc...
    Brood wil ze niet -niet zelf en niet als ik het haar geef- fruit wil ze amper -paar stukjes banaan en 5 hapjes appelmoes, terwijl ze normaal zo 200 gram opeet- cracker niet, soepstengel niet. Gelukkig heeft ze vanmiddag wel een beetje pap op..

6. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

6 dec 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    kan het niet liggen dat de klok een uur vooruit gezet is.

7. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Denk je? Zou het niet weten. Ze zitten wel weer in het 'normale' ritme, dus ik dacht dat ze er wel overheen zouden zijn, maar nu je het zegt...

Deel Deze Pagina