Vandaag hebben ze bij mij onder narcose 4 verstandskiezen verwijderd en een wortelpuntbehandeling gedaan bij een kies. De 2 onderste verstandkiezen werken niet mee, ze zijn eruit gesneden maar de wortels braken af, deze zijn eruit geboord. Ik heb behoorlijk pijn. Mijn gezicht en lippen zijn zo dik als een hamster. En kan mijn mond amper open doen. Maar goed, 1 voordeel, ik heb het nu gehad. Eindelijk achter de rug. Ik heb ibuprofin 600 mee, mag er 3 van per dag. Ik heb preventief antibiotica gekregen, daar ben ik best blij mee, krijg ik er iig niet nog een ontsteking bij. En mondspoeling. Ik hoop dat als ik een paar dagen verder ben ik wat opgeknapt ben. Moest het even kwijt, bdankt voor het lezen.
ik slikte nadat mn verstandskiezen eruit waren 6 ibu op een dag, met 3 was nog nier echt uithoudbaar goed koelen, 1e 2 dagen niet spoelen.... en succes
Thanks! @Devil: Ja de pijn is best heftig hoor,pff. Maar goed nog even doorzetten. Spoelen mocht ik pas morgen. Heb vet honger,maar kan natuurlijk niet eten dus maar wat bouilon gedronken en wat vla gegeten.
Ik had alleen met een wortelpunt maar net genoeg aan 1800 brufen. Pff meid klinkt heftig maar nu ben je er inderdaad van af! Succes!
oei oei oei... kan me voorstellen dat je het even van je af wilt schrijven! Das niet niks allemaal... Hopelijk word je pijn snel minder en je bekkie weer normaal Beterschap meid!
jeetje meid, heftig! Hopelijk gaat het met de pijn snel beter en inderdaad je hebt het maar gehad en je bent er lekker vanaf!!!
Succes ermee meid! Ik heb het een aantal jaar geleden ook gehad, en m'n gezicht was dik!! Schrok ervan toen ik de spiegel keek haha. Hopelijk heb je niet teveel pijn, en kun je snel weer normaal eten enzo.
Hey je bent geweest! Goed hoor. Ik vond het ook heel rot hoor (3 tegelijk onder volledige narcose). Ik kon ook mn mond bijna niet open doen en lang niet normaal eten en drinken, veel pijn. Maar idd, je hebt het wel mooi gehad. Moet je indenken dat je nu nog een keer voor je verstandskiezen moet Ik zag er idd ook echt afzichtelijk uit nadien, heb toen mijn man een foto laten maken. Zooo dik!
Lieve meiden bedankt allemaal voor jullie steun Ik heb toch een kl*te nacht gehad. Werd wakker na 4uurtjes slaap van de pijn,snel ibu genomen,mocht niet zat aan de tax,maarja als je pijn hebt dan doe je het toch. Heb ook een maagbeschermer hoor erbij. Toen maar ff gekoeld en bevallingsverhalen gekeken (had ik opgenomen). Toen na 2uurtjes toch maar naar bed weer. Ik janken, haha de triestheid Had gewoon zo'n pijn. En ben toen rond half 8 in slaap gevallen en was weer wakker rond half 10. Heb nog steeds heel veel pijn en mijn geizhct nog dikker, wat een drama. Mijn mondhoeken zijn helemaal stuk (ze zullen flink gesjord hebben eraan). Maar goed hopelijk wordt het snel beter.
Heel veel beterschap toegewenst, en hoop voor je dat de pijn en dikte snel weer wat minder word. Knuffieeee..
Even update: Het gaat helemaal verkeerd. Vanmiddag vertrouwde ik het niet zo een pijn heb ik aan 1 kant. Dus heb ik met pijn en moeite gekeken in mijn mond en wat zie ik, er is nog een stukje verstandskies achtergebleven... Meerdere mensen laten kijken, ja hoor, als ik met mijn nagel erover heen ga voelt het als kies. Ik heb zo een pijn... Dat willen jullie niet weten. Wil wel van een flat springen zo'n zeer. Heb al ibu op en tramadol, niets helpt. Nu hefft mijn vriend de huisartsenpost gebeld en is een receptje Oxycontin gaan halen. Hoop zo dat het helpt. Ik word helemaal gek. Morgen moet ik om half 12 in het zkh zijn en dan gaan ze kijken. Maar ik schijt 7kleuren want in mijn bek roeren is zowat geen optie zo'n pijn. Maar ze zullen het toch moeten. En dan zullen ze het moeten verdoven, Oh my god, zit gewoon te janken zo bang ben ik. Maar ja,er moet wat,dit kan niet langer. Einde update
O die pijn zo herkenbaar. Ik moest voor mijn beugel ooit 4 kiezen en twee tanden trekken. En daarna werd gelijk de beugel boven en onder gezet en strak gedraaid. Echt een week niet kunnen eten ( wel drinken, alles vloeibaar) Sterkte ermee. Je hebt het gehad in elk geval. \ Edit, ik had je bovenste bericht nog niet gelezen sterkte hoor, pfffff
Aaaah Draak dat is niet leuk. Superveel sterkte ermee, hopelijk gaat het gauw beter!!! Dikke knuf, denk aan je!
jeetje zeg denk je het gehad te hebben moet je morgen weer terug! hopelijk kan je vannacht een beetje slapen en kunnen ze het morgen snel oplossen! sterkte!