De zomer komt er aan, en zat te denken, wat voor sandalen zijn goed voor een kindje van 1.5 jaar? Ze word deze zomer 2 jaar. Moet de zool nog flexibel zijn, of mag je voor een zool gaan a la birkenstock? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en welke sandalen jullie voor je kindjes hebben/hadden.
Mijn dochtertje heeft al vanaf ongeveer anderhalf jaar vrij stevige schoentjes. Wel buigbare zool (dr visser en daarna shoesme) en heb nu sandaaltjes van de scapino gehaald. Het hangt er vooral vanaf hoe lang je kind al loopt en hoe stevig. Mijn dochtertje liep met 15 maand los en vanaf 16 maand echt stevig. Ze kan nu rennen en 'springen'..
Ik heb hier 3 paar sandalen voor mijn 2 jarig meisje. Van Gattino, Shoesme en van Nike. zo kan ze de zomer goed afwisselen.
Ik zweer bij teva's! Dat zijn zulke fijne sandaaltjes.. Mijn dochter is nu 3 en nu heeft ze weer een paar teva's.
Misschien advies vragen bij een schoenenwinkel? Ligt ook heel erg aan de ontwikkeling van je dochtertje of je wel of geen flexibele zool nog nodig hebt (meen ik laatst gehoord te hebben?!).
Ik zou wel zachte zolen doen. Dus niet die hele buigzame zachte zolen maar die iets hardere zolen die je nog wel wat kan buigen zeg maar (snap je hem nog? ) ligt er wel aan hoe lang je kindje al loopt trouwens.. Advies in een speciaalzaak zou ik sowieso doen met die leeftijd..! Ik begin nu pas eigenlijk zelf te beslissen qua zolen en maat voor dochter (ze is nu 2,5)
Ik had (en heb) vanaf 1,5 een sandaal a la birkenstock. Hij liep er prima mee afgelopen zomer, was toen 21 mnd.
Wisselende reactie's dus. Adviseren, vind ik soms lastig. Sommige willen je wat aansmeren. Wat is een echt goede schoenwinkel? Haar eerste schoentjes waren van bardossa, nu heeft ze een sneaker van de zara, waar wel beetje voetbed in zit. Teva's had ik inderdaad wel gehoord dat die goed zijn. Die van birkenstock zijn best hard, niet te buigen volgens mij. Ze loopt nu een half jaar.
HIer ook elke zomer teva's. Nu deze zomer ook voor de kleine meid (die wel al bijna 2 maanden losloopt, dus niet haar eerste stapjes erop doet)
Hoi kwam deze aanbieding tegen: Primigi zit er leuk uit. Ken de merk zelf niet verder limango - De shopping community voor vrouwen en families