Potverdorie, ik had ook de dolcis besteld. Zitten echt zo heerlijk maar zijn maatje te klein en maatje groter is uitverkocht
Bij wehkamp idd, heeft nelson ze ook? Kijk ik snel daar even Edit: helaas ook bij nelson, echt balen want met mijn moeilijke voetjes vind ik niet zo snel fijne sandalen
Bij Schuurman Schoenen hebben ze deze sandalen ook. Hebben ook een online shop. Misschien daar eens proberen?
Mijn man is zo lief morgen naar een filiaal te rijden van nelson waar ze volgens de site op voorraad zijn. Maar bedankt voor de tip
Bij mij zijn ze een half maatje (?) te klein, maar daar kwam ik pas achter toen ik er al mee buiten had gelopen. Dus niet meer te ruilen. Waar ik het aan merk is alleen dat mijn hiel iiiiiets eroverheen valt, echt een millimeter ofzo maar volgens man, kinderen en vrienden valt dat totaal niet op en ben ik een zeurpiet. Haha. Ik hoop gewoon dat het nog een heel klein beetje uitloopt, dan zitten ze perfect. Gisteren baalde ik er enorm van (vandaar dat ik niet reageerde hier ) maar nu.. heb ik het maar gewoon geaccepteerd. En komt de blijdschap terug. Ze staan me namelijk wel ontzettend leuk.
Ik heb ze ook besteld. Ik was nog op zoek naar nieuwe sandalen, heb al 2x nieuwe gehaald/besteld, maar beide te klein. Nu deze besteld, komen vandaag binnen. Ik ben benieuwd.
Lees net je bericht. Balen maar als het goed zit toch prima! Niemand kijkt er na hoor of je hak goed zit Ik heb zelf maat 40 en de schoenen vallen bij mij perfect oo maat.
Sorry voor de topicvervuiling @goblins, maar ik wil nog even melden dat ik toch wel heel blij ben met mijn sandalen van @Deedee91.. nu ze wat ingelopen zijn lopen ze echt lekker en ik vind ze steeds leuker worden. Nu ik me over mijn ietsiepietsie overhangende hak heb heengezet (wat niemand opvalt, behalve mij ) ben ik een happy camper met mijn sandaaltjes. Yes!
Ik heb er van de week een uurtje op gelopen met als resultaat 3 blaren onder mijn voet. Heel blij ben ik er helaas nog niet mee dus
Jawel want ik vind ze super leuk maar eerst de blaren even genezen. Helaas heb ik hele gevoelige voeten, ik presteer het om van badslippers nog blaren te krijgen