Sandalen met / zonder sokken (pas op, met foto van voet)

Discussie in 'De lounge' gestart door goblins, 19 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.586
    425
    83
    Vrouw
    Zonder sokken!
     
  2. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Hetzelfde met sandalen van Rieker! Was vroeger ook oude wijven merk maar ik heb er nu echt hele leuke fantatisch zittende sandalen van!
     
    cowgirl80, Syane en Schuurpapier vinden dit leuk.
  3. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Ik vind sokken in sandalen echt nooit kunnen. En deze sandalen vind ik sowieso niet mooi en deze sokken ook niet. Sorry :oops:

    Maar waarom draag je eigenlijk sandalen als je sokken erin doet? Idee is toch juist dat je voeten dan bloot zijn? Dan kun je beter fijne instappers van Toms ofzo kopen denk ik dan...
     
  4. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.612
    1.071
    113
    Vrouw
    Ik heb deze sandalen! Ik vind ze vrouwelijk en lopen als pantoffels!

    (Heb dezelfde in het zwart maar die lopen dan weer minder helaas)

    Ik vind sokken in sandalen écht niet kunnen. En deze sandalen vind ik ook niet echt heel vlot ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • 108147.jpg
      108147.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,6 KB
      Weergaven:
      279
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Zonder sokken!
    En vind de sandalen ook niet heel charmant.
    Kijk eens naar ecco en tamaris. Degelijke merken met tegenwoordig echt wel leuke modellen
     
  6. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.179
    936
    113
    Zuid-Holland
    Welke sandalen jij mooi vind en lekker vindt zitten moet je helemaal zelf weten! Of dat je dichte schoenen draagt ivm zand oid. Maar sorry, sokken in sandalen zijn wat mij betreft een absolute no go!
     
  7. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.516
    4.576
    113
    Lelijke sokken en lelijke sandalen. Dit is iets wat kinderen dragen. Of volwassenen op trektocht in de bergen.

    Als jij graag sandalen draagt ga dan op zoek naar mooie exemplaren in een neutrale kleur. Je hebt ook mooi en comfortabel. Deze kleur is lastig te combineren met kleding. Zorg dat het wat bij elkaar past.

    En sokken kunnen ECHT niet. Nooit....
     
  8. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.071
    2.907
    113
    Vrouw
    Ik lig in bed dit topic te lezen.. Vol verbazing... Sokken in sandalen:cool:
    En sowieso.. Het soort sandalen. Maar joh als het je smaak is, lekker aantrekken maar danwel zonder sokken.
    Ik lag een beetje te gniffelen om antwoorden die ik las.
    Vraagt mijn man wat er is...
    Ik laat de foto van sok in sandaal zien.. En vraag hem "wat vind jij hier nu van? "
    Zegt hij.. "hé?! Wat is dat....
    Loop gips??!
     
    Monkeys, Champetter, Leesteken en 15 anderen vinden dit leuk.
  9. Meg

    Meg Bekend lid

    10 feb 2013
    781
    85
    28
    Ik krijg zin om een dagje met je te gaan shoppen :D
     
    bozoe vindt dit leuk.
  10. djennes

    djennes Bekend lid

    24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Sandalen zonder sokken!
     
  11. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Mijn mening is: zonder sokken en het liefst ook een andere sandaal. Maar wil toch zeggen dat ik je bewonder om het feit dat je draagt waar je zelf achter staat en niet meedoet aan de mode of wat anderen ervan vinden, vind dat eigenlijk heel mooi vooral in deze tijd waarin uiterlijk een grote rol speelt en men volop onzeker is geworden.
     
    Leesteken, Mammavantwee, goblins en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    TS is juist super hip hoor :thumup:: https://www.girlscene.nl/artikel/28307-sokken-in-sandalen-zijn-weer-trend-en-hier-shop-je-ze

    https://www.flair.be/nl/fashion-beauty/sandaal-schoenentrend-2019/

    https://www.elle.com/nl/mode/trends/a27475849/but-is-it-fashion-sokken-sandalen-modetrend-2019/

    Maar hoe modieus de combinatie ook is, ik vind het er niet mooi uitzien.
    Net als wat anderen al zeiden, die merken die eerst alleen lompe bejaardensandalen hadden, hebben nu ook comfortabele sandalen die gewoon wat eleganter tonen.
     
    Sherbet vindt dit leuk.
  13. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik noem dit soort schoenen met sok altijd schandalen i.p.v. sandalen.

    Als je er zo’n hinder van hebt dan zou ik eerder kiezen voor een stoffen ballerina ( deze heb je ook van ecco enzo) waardoor je wel het luchtige zomerse gevoel hebt zonder dat je met sokken in je sandalen gaat lopen, ik vind dat persoonlijk echt geen gezicht
     
  14. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Sokken in sandalen en dan zeker ook nog een legging onder een jurk erboven XD

    Sorry ik ga stuk hoor XD

    Iedereen mag uiteraard doen wat hij wil, maar ik loop er liever ietsje hipper bij.
     
  15. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik denk als je sokken wilt je beter een andere schoen kunt kiezen. Als je dat niet wilt kun je dan voor een heel dun kousevoetje kiezen? Valt minder op.
     
  16. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.533
    113
    Ach ik vind het ook wel sneu voor ts, ik weet dat ze er zelf om vraagt maar toch.

    Welke sandalen je aan doet moet je zelf weten hoor. Waarschijnlijk vind jij mijn schoenen lelijk;)
    Maar de sokken vind ik wel een grote no go.
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Whahaha nou dit exact!
    Geen sokken in sandalen.
     
  18. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zou zonder sokken doen.
     
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.533
    113
    Ach ik vind het ook wel sneu voor ts, ik weet dat ze er zelf om vraagt maar toch.

    Welke sandalen je aan doet moet je zelf weten hoor. Waarschijnlijk vind jij mijn schoenen lelijk;)
    Maar de sokken vind ik wel een grote no go.
     
    Kukido vindt dit leuk.
  20. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Met snel last hebben van warmte zou ik juist zonder sokken gaan. Het liefst al vanaf vroeg in het seizoen. Heb eens vanaf maart in sandalen gelopen, zonder sokken. Was uit noodzaak overigens want ik had een ontsteking en verdroeg niets om mijn voet. Maar ik merkte die zomer wel echt verschil in zweten.
     

Deel Deze Pagina