Sandalen met / zonder sokken (pas op, met foto van voet)

Discussie in 'De lounge' gestart door goblins, 19 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppabig

    Peppabig Bekend lid

    29 jun 2016
    517
    260
    63
    Joh als jij het fijn vind moet je ze gewoon dragen. Met of zonder sokken.

    Zonder is inderdaad mooier, en ik zou ook andere sandalen dragen omdat het mijn smaak niet is maar als jij ze mooi of fijn vind moet je ze gewoon dragen.

    Ik heb op het schoolplein nog nooit op iemands voeten/schoenen gelet en het boeit me ook echt niet wat de “moeder van truusje” draagt.
    Als ze maar lief is voor mijn kind als ze die bij haar komt spelen ;)
    Maar ik zal wel de enige zijn die er zo over denkt :)
     
    Leesteken, JisL, littlemunchkin en 15 anderen vinden dit leuk.
  2. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.204
    113
    zuid-holland zuid
    Ik denk er precies zo over! Waarschijnlijk als jij op ons schoolplein zou staan TS zou ik eerder met jou een praatje aanknopen, omdat je er relaxed en als jezelf bijloopt ipv al die andere opgedofte modepop-moeders. Je kunt andere sandalen kopen, maar alleen als jij dat echt belangrijk vind.
     
    Mammavantwee, Sherbet, Waterlelies en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.409
    23.923
    113
    Mijn mening: geen sokken in sandalen (welke sandalen dan ook).

    Ik vind het eigenlijk super stoer dat je het durft te vragen op zp met de reacties die je hier kan verwachten. Dus wat betreft de sandalen, ze zijn misschien niet de smaak van velen, maar als jij je er prettig in voelt, is dat het belangrijkste.

    En wat mij opviel, is dat je kleur nagellak (die ik heel tof vind) precies matcht met het blauwe streepje in je sandaal. Dat is dus heel hip en color coordinated ;)
     
  4. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.038
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    En zelfs voor kinderen vind ik ze lelijk :oops:

    @TS: als jij ze lekker vindt zitten, zeker gewoon dragen hoor. Lekker boeiend wat iemand ervan vindt. Maar dan wel zonder sokken!
     
    DQueen vindt dit leuk.
  5. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.378
    3.246
    113
    Ongeacht welke sandalen, altijd zonder sokken!
     
  6. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Exact hetzelfde, hier ook een moeder die exact dezelfde style heeft als ts en ontzettend lief.
     
    Peppabig vindt dit leuk.
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Nee hoor. Zeker niet de enige. Ik snap al die reacties ook niet zo goed. Als je het niet mooi vindt, trek je het niet aan, maar zoals sommigen reageren..
     
    Mammavantwee en Peppabig vinden dit leuk.
  8. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Misschien ben ik de enige hoor, ik zou het zelf nooit dragen maar als iemand anders het draagt dan boeit me dat niks? Leven en laten leven is echt mijn motto. Mensen denken toch altijd wel wat van je. Dus als dat het enige is waar ze over na denken, in dit geval je sandalen met sokken, who cares? Of je moet zelf echt verandering willen. Dan zijn de adviezen van deze dames natuurlijk heel fijn!
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  9. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.920
    661
    113
    Vrouw
    Verbaast me dat het zo lang duurde voordat er zo'n reactie geplaatst werd.
    Boeit mij niet wat andere ouders wel of niet aan hun voeten hebben. Ik zou sandalen met sokken overigens zélf nooit dragen tenzij dat echt het enige is dat ik aan mijn voeten kan verdragen. Echt mooi kan ik het namelijk niet vinden, of het nou mode is of niet.
     
  10. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Niet lullig bedoeld, maar dit soort sandalen zijn überhaupt niet modieus, ik denk dat het heel weinig uitmaakt of je er sokken in aan doet of niet. Doe gewoon lekker waar jij je prettig bij voelt.
     
    Pechvogol, Nellie4 en DQueen vinden dit leuk.
  11. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.705
    42.534
    113
    Precies! Ik draag het zelf niet, ik zie het echt wel als iemand met sokken in sandalen op school komt (dat valt mij gewoon op) maar het boeit mij dus helemaal niks.
     
  12. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.455
    569
    113
    Zonder sokken is beter. Ik vind sandalen met sokken eigenlijk alleen kunnen bij kleine kinderen of op de fietsvakantie als het in de ochtend nog wat koud is.

    Maar als jij het prettiger vindt.. dan maakt het toch niet zoveel uit wat anderen er van vinden.
     
  13. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.894
    25.246
    113
    Gewoon lekker aandoen wat jij wil, TS.

    Als je opzoek bent naar nieuwe dan raad ik je de sandalen van @Schuurpapier aan (pag 2) :)
     
    Schuurpapier vindt dit leuk.
  14. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ook geschikt voor wat bredere voeten denk je?
     
  15. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.894
    25.246
    113
    Volgens mij is het voor de normale voet , maar misschien verschilt dit per model hoor. (Mijn oudtante heeft Ecco's en heeft volgens mij normale voeten)
     
  16. woez

    woez Fanatiek lid

    19 sep 2009
    1.111
    201
    63
    Absoluut zonder :thumup:
     
  17. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Deze slippers heb ik voor mijn doorgezakte, brede voeten (andere kleur, heb ze inmiddels al 2 of 3 jaar) en die zijn zo fijn.

    Zowaar bij Van Haren nog leuke zwarte sandalen gevonden met een soort hakje die je ook voor goed kunt verstellen en niet al te lomp zijn.

    Mijn moeder heeft sandalen van Gabor, die heeft ook breedtematen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Ik draag ook sandalen en je hebt hele leuke tegenwoordig!

    Ik heb deze en ze zitten toch lekker. Screenshot_20190620-112212_wehkamp.jpg
     
    DQueen en suus1983 vinden dit leuk.
  19. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Over dat wat anderen dragen op het schoolplein; ik zie echt maar zélden dingen bij andere moeders die ik zelf zou willen dragen. En nee, ik draag zelf geen uitgesproken kleding, maar er zijn hier gewoon zóveel verschillende stijlen, je kan het eigenlijk niet fout doen. De een draagt super casual dingen, de ander juist dure merken echt fashion en dan nog álles daartussenin en in verschillende stijlen. Van die adidas-badslippers mét sokken tot naaldhakken van dure merken die ik niet ken en de Scapino-sneaker ofzo. Allemaal prima! Trek aan wat prettig zit, wat jij mooi vindt, dan voel je je ook prettig en straal je dat ook uit. Ik heb zelf ook sandalen waar ik de bergen mee in kan, door beekjes kan waden ed, héérlijk! En ik vind ze mooi! Echt gewoon míjn smaak. Dikke doei naar mensen die dat écht niet vinden kunnen ;)
     
    Anouk2005, suus1983, soovi en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.455
    569
    113
    Ik zie ook zelden dingen bij andere ouders die ik ook aan zou doen. En sommige suggesties die hier als alternatief worden gegeven vind ik persoonlijk niet mooi. Of gewoon niet mijn stijl.

    Ik heb ook een paar van die sandalen waarmee ik de bergen in kan. Ik vind ze fijn en eigenlijk onder een korte broek ook echt leuk.
    Voor onder een jurk vind ik ze niet mooi.

    Ik draag ook bijna de hele zomer sandalen en eigenlijk interesseert het me niks dat anderen die lelijk vinden. Ik vind 80% van de sneakers lelijk en 90% van de ballerina's.. maar ja het is eigenlijk niet zo belangrijk wat ik van de schoenen van andere mensen vind.
     

Deel Deze Pagina