Sandalen met / zonder sokken (pas op, met foto van voet)

Discussie in 'De lounge' gestart door goblins, 19 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Dolcis, zijn er ook in het bruin! (Was er ook al naar aan het zoeken haha). Bij Nelson te koop :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    DQueen en tuc vinden dit leuk.
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    12.002
    7.921
    113
    Vrouw
    Die van jouw dochter zijn ook schattig.
     
    Deedee91 vindt dit leuk.
  3. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.108
    5.285
    113
    Wehkamp :) maar eigenlijk van de dolcis. Screenshot_20190620-225439_wehkamp.jpg

    Ze zitten super lekker. Heerlijk voeten bed.
     
    tuc vindt dit leuk.
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.108
    5.285
    113
    Schuurman schoenen gekocht :) Screenshot_20190620-225629_Samsung Internet.jpg
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.108
    5.285
    113
    Ik raad ze aan dames! @tuc @Schuurpapier. Heb al veel complimenten gehad. Vooral ik vind sandalen niks maar die van jouw wel.
     
    Schuurpapier vindt dit leuk.
  6. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.108
    5.285
    113
    Bij mij omdat het een rage was toen, vooral in het ziekenhuis leven. Birkenstock vond ik ook lelijk maar heb ze ooit toch gekocht en sindsdien ook om. Ook omdat het met werk gewoon lekker zit.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  7. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik heb ze al besteld, komen morgen:roflmao: ben benieuwd. Komt goed uit met die hitte volgende week
     
    Schuurpapier en DQueen vinden dit leuk.
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.108
    5.285
    113
    Haha super leuk. Ik twijfel nu om de bruine er bij te bestellen.
     
    tuc vindt dit leuk.
  9. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    12.002
    7.921
    113
    Vrouw
    Dat is zeker voor normale/smalle voeten?

    --1703771_P.jpg
    Ik kom door de breedte al snel uit bij dit soort sandalen, maar die zien er helaas wat ouwelijk uit.
     
  10. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    niet mijn smaak, zowel de sandalen als de sokken en de combinatie. Heb niet alles gelezen dus misschien is het al gezegt maar zijn deze sandalen niet ook nog eens een maat te groot?
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  11. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.519
    4.959
    113
    Vrouw
    Nou precies dit! Ik heb een zus die met zulke sandalen loopt (zonder sok, dat wel). Maar echt het is een schat van een mens. Iedereen kan bij hun terecht, is er maar iets en ze staan voor je klaar. Veel belangrijker dan dat je wel of niet op zulke sandalen kan lopen, met of zonder sok.

    Het is zeker ook niet mijn smaak, maar ik vind het juist stoer dat je het aantrekt. Al dat commentaar tegenwoordig. En al zou ik ze wel leuk vinden, zou ik ze nog niet aantrekken. Ik ben dus een persoon die zich wel aantrekt van wat andere mensen vinden. En als ik dan zie dat mn zus zich daar helemaal niks van aantrekt.. lijkt me ook wel lekker, je niet druk hoeven maken over wat andere mensen van je vinden!

    Dus ik zou zeggen TS; doe wat goed voelt en fijn zit!
     
  12. Anne2019

    Anne2019 Fanatiek lid

    14 apr 2019
    1.893
    2.682
    113
    Wauw, jouw manier van feedback geven
    Realiseer jij dat achter ieder account gewoon een mens met gevoel schuilgaat?
     
    sannever, Zwierezwaai, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Lolalili

    Lolalili Niet meer actief

    Of topic Maar

    Wat kunnen mensen elkaar tocht steeds afkatten
    Waar is het respect tegenwoordig....
     
    Zwierezwaai, Marihi, Indiana en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    nee dat realiseert ze zich echt in geen enkel topic. Denk dat ze echt heel veel te compenseren heeft hier tegenover haar echte offline leven.
     
    Lisa280887, Zwierezwaai en suus1983 vinden dit leuk.
  15. Proudmama2012

    Proudmama2012 Bekend lid

    16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ik weet dat je vraagt om een mening, maar die ga ik niet geven.

    Wil wel zeggen dat ik het stoer vind dat je lekker doet wat je zelf wilt en dat hoef je niet te veranderen voor de moeders op het schoolplein. En de kinderen vinden er al helemaal niets van.
     
    Fuddey vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.880
    26.010
    113
    Vrouw
    Helemaal dit!

    Maar als je last hebt van warmte uitslag zou ik juist geen sokken aandoen.
    En als je toe bent aan nieuwe sandalen dan kan ik de keen echt aanraden. Veel minder last van zand/steentjes doordat ze een dicht neus hebben. Ik ben er zelf al jaren gelukkig mee.
     
  17. Annemeis

    Annemeis Fanatiek lid

    11 sep 2011
    2.156
    768
    113
    Hoi,

    Als je geen zand tussen je tenen wilt: sandalen met plateauzolen ;) hihi
    Ik draag vaak sneakers of dichte schoenen, vind sandalen niet lekker zitten en vaak niet mooi...
    maar beter sandalen met sokken erin dan crocs!
    En ach, de wereld vergaat toch niet als je sokken in sandalen draagt?
     
  18. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.599
    4.638
    113
    Misschien moet je de rest van de reacties in dit topic ook lezen. Ik zie weinig tot geen positieve reacties op sokken in sandalen. Iets dat to zelf waarschijnlijk ook al wel weet (gezien de openingspost).
     
  19. kaaskroketje

    kaaskroketje Fanatiek lid

    20 apr 2014
    1.189
    491
    83
    Vrouw
    in heaven <3
    Voor buiten te gaan zou ik persoonlijk zonder doen.
    Ik draag eigenlijk alleen maar teenslippers. Kan geen sneakers ofzo meer verdragen sinds ik uit de gips ben (februari) als het echt koud is draag ik wel sokken in men teenslippers. Maar enkel thuis :p
    Doen waar je je goed bij voelt. Wil je wel sokken aan in je sandalen zou ik wel een bijpassende kleur sok kiezen.
    Mensen veroordelen elkaar al genoeg, dus trek je niks aan van commentaar en doe lekker wat jezelf wil!
     
  20. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.599
    4.638
    113
    Wat een aannames over een totaal onbekende... Zo'n reactie zegt waarschijnlijk meer over jou.

    Op openbare forums kan je tal van reacties krijgen. Van jaknikkers of mensen die een andere mening hebben. Als je daar niet tegen kunt moet je niets plaatsen. In het echte leven denken mensen vaak hetzelfde maar ze zeggen het niet (om niet onbeleefd te zijn, omdat ze het lef niet hebben etc). Hier krijg je een eerlijke mening. En die kan anders zijn dan je wilt. Wat de to ermee doet moeten ze zelf weten.
     

Deel Deze Pagina