Zie reactie hieronder. Verder wil ik nog aanvullen dat sandalen (zonder sokken dus) wat mij betreft alleen kunnen onder een korte broek en absoluut niet onder een lange. Nagels gelakt of niet maakt niet uit. Dat kan allebei. Dit dus. Sokken in sandalen waren 50 jaar geleden in de mode, toen mensen nog niet wisten dat dit een doodzonde is
Meid, ook voor jouw voeten zijn er leuke sandalen en gewone schoenen te vinden. Ga naar een goede speciaalzaak. Daar kunnen ze je prima helpen.
Verhulst en Gabor zijn ook fijn voor brede voeten. En het merk Jana (meer onbekend maar prima merk en niet duur!) heeft ook breedtemaat H.
Ik heb nav reacties hier op het forum heb ik een tijd terug ook een keer schoenen van Janna besteld. Ik vond de H geen H, eerder een G. En ik vond het voetbed en de pasvorm niet prettig. Ik heb ze dus terug gestuurd. Gabor ook ooit geprobeerd, maar zelfde ervaring...hoewel ik het voetbed wel iets beter vond. Van Haren heeft ook H, die vind ik soms wel fijn, maar redt het niet bij Durea (wat ook logisch/te verwachten is gezien het prijsverschil). Ik zit ook meer richting K, zal misschien ook uitmaken. Maar het is toch persoonlijk, dus een kwestie van uitproberen.
Ja het verschilt echt per persoon inderdaad. Ik wist niet dat Van Haren ook wijdtemaat H heeft. Ga ik ook eens proberen dan.
Van Medicus. Wel maar beperkt aantal modellen (en soms meer geschikt voor je oma ), maar heb er twee keer hele fijne gympen/sneakers gekocht.
Dit dus. Zo jammer dat er weinig hips tussen zit. Maar de schoenen zitten heerlijk en met de juiste verzorging gaan ze een stuk langer mee dat de gewone van haren schoenen.
Die zijn leuk! Ik ben dringend op zoek naar nieuwe sandalen, maar ik moet er wel een endje op kunnen lopen. Kan dat met die, denk je?
Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb deze nu en ze lopen zalig. Heerlijk zacjt voetbed. Ik heb er gister een hele dag op rondgelopen en geen zere voeten oid.
Hmm dat vind ik moeilijk om aan te geven. Ik heb wel smalle voeten en bij mij zitten ze perfect. Maar wie weet past het met normale voeten net zo goed? Misschien dat @Deedee91 dat weet?
Nee na al die tijd lukt dat me kennelijk nog steeds niet! (oma) Maar de birkenstock yara, in zwart (lakachtig).
Nouja, niet zo verschrikkelijk als de andere modellen in ieder geval. Maar ze lopen zooooo lekker, en deze vind ik NET kunnen. (Ik wou dat ik mijn stomme plaatje geplakt kreeg, hoe doe ik dat toch??? )