Sandalen/open schoenen zachte zool

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fairy2011, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    In maart vertrekken wij naar de tropen voor een paar weken. Nu is mijn dochter in de fase waarin ze ieder moment los kan gaan lopen. Ze heeft nu daarom shoesme schoentjes met zachte zool gekregen.

Dit lijkt me in de tropen wel wat warm en daarom zoek ik nu luchtigere schoenen met flexibele zool in maat 21 (ze heeft nu 20). Ik lijk echter maar niets te kunnen vinden. Hebben jullie nog ideeën waar ik kan gaan zoeken?

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Bij de Vrijbuiter zag ik laatst wel allemaal sandalen en slippers :). Tis nu ook niet echt het seizoen om sandalen in de winkels te leggen..

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ipanema slippertjes hebben hele flexibele zooltjes!

4. Lievemamaa

Lievemamaa Actief lid

9 feb 2011
    160
    0
    0
    Ik weet niet of je perse nieuwe schoentjes wil hebben, maar op marktplaats is er ook wel veel! Ook sandaaltjes die nog nieuw zijn..

Wij gaan in maart naar Suriname en kon/kan in de winkels ook niks vinden dus heb ik op marktplaats gekeken en 2 paar nieuwe sandalen gevonden..

Xx

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83

Te gek, ik ga ook eens zoeken. Jullie trouwens ook veel plezier met jullie verre reis!

6. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Wij gaan eind van de maand ook 2 weken op vakantie. En ik vond het zonde om schoentjes te kopen die ze komende zomer niet meer past. Dus ik heb wel op mp wat uitgezocht voor die korte periode, gaat prima zo voor een klein prijsje!

Nou moest ik wel écht schoentjes hebben, mijn dochter loopt al een poosje. Die accepteert het echt niet als ze daar een poos niet mag lopen buiten:D

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik had afgelopen zomer sandaaltjes voor m'n dochter van Hush Puppies. Niet zo'n flexibel zooltje als Shoesme extreme flex maar hier liep ze natuurlijk al lang.
    Ik vond het wel belangrijk dat de achterkant dicht was voor een goede ondersteuning.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    teva's, deze hebben ook een goed voetbed

9. misa

misa Niet meer actief

Als je kindje nog maar net loopt zijn sandalen oid niet echt goed en fijn lopen. Ze hebben geen ondersteuning genoeg hiermee. Natuurlijk is een paar weken vakantie vast geen drama, maar ik vraag me echt af of ze erop kan lopen. Dan zou een sandaal met dichte hak nog het beste zijn.

En als je wel een open sandaaltje zoals teva's koopt, dan nog zou ik de dichte schoenen meenemen en veel op blote voeten doen. Dat is altijd erg goed!

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
  11. Lievemamaa

Lievemamaa Actief lid

9 feb 2011
    160