badzitje blijft niet zitten op douchvloer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Savannah333, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

Ik heb zo'n aquababy badzitje aangeschaft want op de site van babypark staat dat die ook op de douchevloer kan.
    Alleen nu probeer ik m vast te zetten op de grond in douche en die zuignappen blijven helemaal niet plakken.
    Ben ik nu zo stom dat ik iets verkeerd doe of kan dat ding niet op alle douchevloer ik heb geen gladde tegels maar best wel ruwe zou het daar aan liggen?

Hebben meer moeders dit meegemaakt met die badzitjes.

Wil m n meisje zo graag mee onder de douche nemen maar ze is een beetje te zwaar voor mij om ze zo vast te houden.

Bedankt alvast

Groetjes

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Moet een kind van een jaar oud dan nog in een badzitje?
    Kan ze niet gewoon op de vloer zitten dan??

3. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ligt denk ik inderdaad aan je vloer dat die ruw is en niet glad.....

4. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

had ik ook al aan zitten denken maar zij is best een pittig meisje die haar eigen heel vaak uit het niets achterover laat vallen.

bedankt voor je antwoord iig

5. Yelice

Yelice Niet meer actief

Mijn zoontje is over 3 weken een jaar en zit ook nog in zo een zitje in bad hoor.
    Hij wilt steeds staan en door dit zitje blijft hij zitten en ben ik niet bang dat hij omvalt

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ligt aan je ruwe tegels, dan kunnen de zuignapjes niet goed vacuüm zuigen... ik denk dat je er niets aan kunt doen helaas :(

7. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Yelice ben er wel bang voor ja ik krijg haar gewoon echt niet meer zo lang opgetild om zo onder de douche te stappen.
    En ze heeft nog weleens van die rare streken dat ze der eigen ineens achterover laat vallen(2 dagen geleden nog gebeurt) dus denk schaf maar voor een paar maandjes zo 'n ding aan kan ik ook rustig douchen hahaha

Bedankt voor je antwoord!

8. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @yelice waarom niet is tot 13 kg staat er op.
    Mijn kleintje gaat ook steeds staan en is al een paar keer hard terecht gekomen en ze heeft nu allemaal van die buien dat als iets niet lukt ze boos word en haar eigen dan als het ware laat vallen pffffff jullie weten toevallig niet of ze ook douche zitjes hebben?

Bedankt

9. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sanny76

ja ik was er al bang voor:(ga denk ik effe op internet kijken of ze iets anders hebben bedankt!

10. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ja mijn zoontje probeert ook te staan als ik hem zo neerzet dus lekker veilig in een stoeltje.
    Kan je je voeten er niet opzetten? ding tussen je benen zetten en je voeten erop? bij mijn zitje kan dat wel

11. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier heeft onze middelste dochter er ook lang ingezeten hoor.
    En onze zoon zit er ook meestal in en ook als hij een jaar is zit hij er denk ik nog wel in.
    Maar ik denk dat het door de ruwe tegels komt. Heb je de zuignapjes ook nat gemaakt voor je ze op je vloer drukt? Dan blijft het ook altijd wat beter zitten.

12. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Yelice ja heb ik toen straks ook gedaan maar had er eigenlijk van verwacht zelf ook effe te kunnen douchen hahaha maar gaat zo beetje moeilijk.
    want ze gaat steeds voorover hangen en da met 9 kilo dus er zit niks anders op als er echt bij blijven zitten en inderdaad m n voeten erop zetten. durfde toen straks nog niet eens m n handdoek te pakken om mezelf af te drogen want ze blijft echt niet rustig zitten;)

13. Savannah333

31 jan 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sebasel4a zolang ze goed blijven zitten is het niet erg toch juist fijn.
    Maar heb echt alles geprobeerd nat gemaakt douche aangezet en zo in een hele plas gezet niks lukt zal wel aan m n tegels liggen denk ik :(

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn dochter heeft onder de douche een poppebadje, daar gaat haar broertje van 10 mnd in, hij zit dat iets klem aan de zijkant en netjes rechtop, gaat perfect :p Vooral dochter vind het helemaal geweldig dat haar broertje in haar poppebad mag hihi

15. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst van de Lounge naar baby en dreumes.

16. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik zou dit eerlijk gezegd gevaarlijker vinden dan gewoon los onder de douche mee. Mijn dochter gaat altijd in bad, valt ook regelmatig, maar vind dat geweldig leuk. Zonder te vallen leren ze het ook niet toch? Mijn dochter zit vanaf dat ze 7 maanden is los in bad of onder de douche. Wanneer ik douche kruipt ze rond in de badkamer.

17. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij gaan altijd samen in bad dus doe er dan meer water in dan jullie denk ik, vandaar hier ook nog steeds een badstoeltje...vind het ideaal.

18. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Als we samen in bad gaan dan zit het water tot haar schoudertjes ;)

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

En dan zit ze ook los?

20. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

ja, ze zit met mij in bad, gaat af en toe staan, maar zit meestal inderdaad los.

Deel Deze Pagina