op zoek naar leuke sandalen ! Elke jaar weer een gedoe kan nooit leuke vinden, heb wel makkelijke van ecco maar wil ook zo graag een leuk zomers sandaaltje maar pas nergens in, Wie weet welke merken sandalen verkopen voor de brede voet met hoge wreef Had vandaag deze gepast maar helaas
lees mee....ik kom ook bijna nergens in helaas...... Ik heb zelf wel van Rieker, maar wel met een hakje. En ik weet dat Gabor ook breedte maten heeft. Onlangs zag ik ook een paar schoenen op Zalando met breedtematen.
Hadden deze het ritsje aan de zijkant of moest hij dicht met die gespjes? Want ik had er laatst een paar gepast met een ritsje en die vond ik heel ruim vallen qua wreef, maar misschien heb ik juist een hele lage wreef dan?
Mijn zus draagt meestal wolky of van die sandalen met zo'n birckenstok voetbed. Zij heeft ook flink brede voeten
Naar een goede schoenenzaak gaan waar ze breedtematen verkopen. Of online zoeken op breedte H of K en sandaal. Bv. Hartjes of Durea, maar zou gewoon breed zoeken i.p.v. op een merk. Van Haren heeft ook Medicus. Maar laatst ook een paar bij de Bristol gekocht, officieel geen breedtemaat, maar ik paste ze wel (heb meestal K, soms H).
Het merk Jana heeft breedtematen en best wel elegante schoenen bijv ballerina’s, pumps, sandalen, laarsjes.