hallo ik wil voor teun een paar sandaaltje skopen voor erbij maar nu zie ik overal met openneuzen....doet dit niet zeer aan hun teentjes als ze buiten op de grond aan het spelen zijn? want die met dichte neuzen zijn bijna niet te vinden, of me te duur voor een paar erbij..... dus ik ben nieuwsgierig hoe jullie dat doen
Laura heeft alleen maar open sandaaltjes. Ze heeft nooit ergens last van. Ze had juist problemen met de dichte neuzen omdat ze constant haar grote teen er tegen aan liep.
Ik herken je probleem. Ik heb zelf bij Scapino vorig jaar en dit jaar sandaaltjes gekocht met een dichte neus, met een paar 'ventilatieopeningen'. Ideaal, het luchtige van sandalen en het stevige van schoenen! Ze kosten 44,95 (van Ecco). Vorig jaar waren we op vakantie 1 schoen verloren en toen heb ik zo;n zelfde soort gekocht in Frankrijk voor 26,95.
Ik heb voor het buitenspelen croqs gekocht. Die kunnen wel tegen een stootje en als ze vies zijn, gooi ik ze in de vaatwasser.
ik heb nog wel leuke brakkies liggen! teentjes zijn beschermd! valentijn heeft ze misschien 3x aangehad interesse???
Ik heb wel sandalen met dichte neus, gewoon bij de scapino voor 20 euro. Ze zijn niet helemaal gesloten, maar wel zo dat de teentjes niet beschadigd kunnen raken. Vind ik zelf altijd een vervelend idee.
helaas Teun heeft maat 23 ,maar toch bedankt ik denk dat ik dan toch maar voor open sandalen ga...tenminste als hij wil passen afgelopen zaterdag wilde hij niet zonder sokken in de schoenen en wilde ook niet passen....
ik heb van teva sandaaltjes gekocht hij loopt er geweldig op en zijn makkelijk schoon t emaken en kunnen er ook mee in het water (heb niet die met die bandjes maar met een soort wetsuit stof op de wreef)
ik had vorig jaar ook zoiets van nike, 20 euro bij scapino. nu heb ik daar een soort teva's gekocht. scapino heeft best veel in dat soort, kan je ook vaak in de webshop bestellen en dan in de winkel ophalen. hoef je geen verzendkosten te betalen, en je bent ook niet verplicht ze te kopen als ze niet lekker zitten of niet passen