SandraBe

Discussie in 'Over deze site' gestart door Boommm, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Sandra met haar gevaarlijke theorieen ( waar of niet) die kwetsbare mensen kunnen beinvloeden mogen wel op ZP..... maar iets normaals als jezelf aanraken in een gebied waar het vreselijk lekker voelt mag niet.

But-Thats-None-Of-My-Business.jpg

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik denk dat haar topics beter passen in het straatje van google, aangezien topics waar het woord s e x in voorkomt verwijderd worden wegens het preutse google.
    Op het moment dat je als site zijnde als schoothondje van google fungeert doe je iets niet goed.

3. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik stem ook voor!

Trouwens: is dit ook niet met dat mommy-figuur gebeurd destijds? Die werkte ook het gros van de leden op de zenuwen met haar topics, dus waarom nu niet? Toch?

4. Goed punt! En vergeleken met SandraBe, was Mommy12 eigenlijk een schatje en heel degelijk..

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Misschien heeft ze gedreigd ofzo.
    zij een ban = 10 andere leden van haar sekte naar hier sturen, hun bannen weer 10 enz,...
    Zou me nog niet verbazen.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Ik vraag me af of er zoveel andere mensen zijn met de zelfde gedachten als haar. Ze is echt gestoord dus ik mag hopen van niet.

7. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ja, ik stem ook voor een ban voor SandraB. Zij is echt gek hoor. Liever 10 mommy's dan één Sandra zeg.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mwah. Zij durfde vrouwen die een man of kind verloren waren te kwetsen. Of heb ik iemand anders in gedachten?

9. Ballon

Ballon Niet meer actief

Dit! Die tikt echt niet goed hoor! Zo sneu voor haar kindjes. Wordt je ziek, niet gesignaleerd omdat mams dat niet nodig vindt, vervolgens kom je erachtet, maar mama begint niet aan chemo want " het lichaam lost het zelf op " en dan.. leefde ze nog lang en.. oh nee....😑
    Bah, vreselijk. Zit me weer zo boos te maken. Zoveel meiden hier en ik mijn omgeving willen zo graag kindjes en dat lukt maar niet. Mijn beste vriendinnetje gaat bijna haar 3e poging in en als het dan niet lukt is het klaar. En dan komt ZIJ. Oh nee hoor, chemo doe ik niet en preventief screenen ook niet. Ik schenk nog een borrel in, dat heb ik echt ff nodig!

10. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Eens, Natuurlijk mag je een andere mening hebben maar dit topic is niet ok. Je zal maar een ziek kindje hebben nu.

11. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Volgens mij heb je iemand anders in gedachten... :p

12. Vlinder84

Ze kwam onder meerdere namen terug.

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Denk niet dat het dezelfde is inderdaad.
    Mommy12 was bloedje irritant, vooral heel erg vol van zichzelf (qua uiterlijk gezien en ueh... niet bepaald wereldwijs, zeg maar.

ALS ze ooit iemand beledigd heeft dan zal het waarschijnlijk op die manier gebeurd zijn.

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik sluit me aan.
    Iedereen mag een andere mening hebben, maar zij is echt ziekelijk.
    Ik hoop echt dat haar kinderen hier niet onder lijden. En dat niet te veel mensen haar hersenspinsels voor waar aannemen.

15. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Tsja, ze post weliswaar dikke onzin maar beledigt niemand. Dus kan me voorstellen dat Beheer (nog) geen reden heeft om haar te verwijderen van dit forum.

En al doen ze dat, dan komt ze toch gewoon weer terug onder een andere naam.

Ik heb overigens wel mijn sterke vermoedens wie er achter SandraBe schuil gaat.

16. Nou, na dat RS-topic zie ik dat toch anders..

En Vlinder, ik denk dat je inderdaad een andere Mommy in gedachte hebt. Deze Mommy postte eigenlijk alleen maar topics over botox, hoe oud ze leek volgens ons en andere uiterlijk-gerelateerde dingen. Ondanks dat ze vrij apart was, denk ik niet dat ze zoiets zou zeggen over overleden mannen of kinderen..

17. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ik stem voor! Heel irritant..

18. Vlinder84

Ah young mommy ofzo?

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Niet mee eens. Met haar RS topic heeft ze mij beledigd.

20. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ze is blijkbaar nog interessant genoeg om er een heel topic aan te wijden ;)
    Je kan leden toch ook gewoon blokkeren? Ik lees de meeste topics van dr niet eens of ga er niet op in.

Deel Deze Pagina