SandraBe

Discussie in 'Over deze site' gestart door Boommm, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vind het trouwens wel kwalijk dat het beheer blijkbaar gewoon de hele dag niet online is.

2. Druktemakertje

Druktemakertje Actief lid

17 aug 2015
    266
    13
    18
    Huismama
    West-Brabant.
    Dat je iemand niet mag.. prima
    dat je je irriteert aan iemand.. vervelend
    dat je je beledigd voelt.. erg naar

Maar je hoeft niets te lezen..
    en met t opzetten en reageren binnen een topic als deze maakt je in mijn ogen net zo "vervelend"

Neem het met n korreltje (kilo) zout..
    lees het niet.. blok diegene..

Ik voel me zo vaak geirriteerd of beledigd..
    tis maar een gevoel..

Zie ook graag op dit topic een slotje..

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Nee ik vind dat die vlieger niet op gaat voor SandraBe. Vanwegen:

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik vind het ook echt niet kunnen

Stel, er leest een onzekere mama mee op het forum, kind is benauwd, niet lekker, drinkt amper..
    en hier leest ze "het lichaam kan het zelf oplossen" en iets in de trant van "met bv en co sleepen heeft het kind altijd toegang tot drinken dus...bla bla bla"

Er hoeft er maar 1 te zijn die denkt "oh ik kan dus wel even afwachten" terwijl dat hartstikke gevaarlijk is!

Wij weten wel beter, maar niet iedereen weet hoe ze moeten handelen.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tsja maar dat is toch heel vaak zo met dingen... dat ligt echt niet per definitie aan haar...

Ik zal nu wel gek zijn in jullie ogen... maar ik snap t probleem niet zo...
    In tegenstelling tot wat ik regelmatig zie gebeuren in overvolle hormonentopics zie ik haar niemand verder voor rotte vis uitmaken..

Negeer het gewoon lekker...

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat een drukte om 1 iemand zeg. Gewoon niet op reageren, desnoods op je negeerlijst zetten..opgelost.
    Als we iedereen zouden moeten bannen die ergenis opwekt dan zou zp aardig leeg raken.

7. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Ik heb sterke vermoedens wie er achter SandraBe schuilgaat en geloof me, zij is geobsedeerd door het onderwerp vaccinaties.

8. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ergens hoop ik dat zij hulp gaat krijgen. Zij is inderdaad overduidelijk geobsedeerd. Ik hoop heel erg dat zij geen schade heeft veroorzaakt of gaat veroorzaken...

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Joehoeeee beheer?

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk dat je er vrij weinig aan kunt doen. Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening. Ook als het totale onzin is... Het hebben van een niet gangbare mening is geen reden om iemand te blokken, als degene zich voor de rest aan de forumregels houdt.

Je kunt niks doen aan het feit dat iemand haar beweringen voor waarheid kan aannemen. Er wordt zoveel onzin verkondigd in de wereld. Ze is niet de enige die zo fel anti-vaccinatie is, die meent dat elke mogelijke ziekte door het lichaam zelf opgeruimd kan worden, die denkt dat alles te voorkomen is met borstvoeding. Kwetsbare mensen kunnen op ieder moment door iets of iemand beinvloedt worden. Dus ik ben bang dat het beheer in dit geval vrij weinig kan betekenen.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, maar die had (.)(.) en dat kan niet natuurlijk. :p

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ze is al een keer verbannen en dan mag je niet terugkomen onder een andere naam. Daarbij zijn reltopics niet toegestaan. En lijkt mij dat beheer iemand die de sfeer zo verziekt op een forum liever kwijt dan rijk is.

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Maar waarom is het een rel topic dan....?
    Ik heb haar niets lelijks zien zeggen....

De andere dames maken er zelf een rel topic van...
    Ik zie dingen voorbij komen waarvan ik me serieus afvraag of dit wel volwassenen zijn;)

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Maar hoe weet jij dat ze al een keer verbannen is? Weet je dat zeker? Of is het een vermoeden.
    Verder kan je het niet met haar eens zijn maar om het nou een reltopic te noemen..vind ik niet. Ik heb er in der loop der jaren heel wat voorbij zien komen en daar valt deze nou niet bepaald onder.
    Het beheer gaat hier echt niks mee doen hoor en terecht. Want hoewel ze er misschien aparte ideeën op na houdt, ze houdt zich gewoon aab de regels.
    Ik snap ook niet waarom je haar niet op de negeerlijst zer, dan zie je er ook niks van.

15. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat is echt wel met een grote zekerheid te zeggen. Het zijn exact dezelfde lange lappen tekst, over hetzelfde onderwerp, de manier van schrijven is gelijk ed.

Een ban betekent niet meer mogen terugkomen bij mijn weten, maar dat is blijkbaar niet altijd het geval.

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Zolang je daar geen concrete bewijzen van hebt (en daar valt een lap tekst niet echt onder) blijft het gewoon een vermoeden.

Maar goed, ik snap de hele ophef niet. Je (lees; je in het algemeen) kan iemand op je negeerlijst zetten, je kan er voor kiezen om geen topics van haar te openen, je kan er voor kiezen om het je niet te laten raken..kan allemaal hoor. Maar blijkbaar is dat lastig..of zo.

17. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Apart dat Beheer nog niet heeft gereageerd.....

Overigens vind ik wel dat SandraB een ban moet hebben, ze spamt namelijk. Elk Vaccinatie topic vervuilt ze met eindeloze teksten die ze zo van het internet afplukt. Er zit geen echt persoon achter, ze is gewoon een trol. Hoewel het RS topic nergens opslaat, zou ze hiervoor inderdaad geen ban hoeven te krijgen. Vanwege haar vaccinatie topics wel.

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.042
    17.010
    113
    Oh dat is serieus een persoon? Komt op mij altijd als een soort spambot over: vage berichten met linkjes erin, lappen gekopieerde tekst, regelmatig ook gek nederlands...

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Het is SandraBe.. met een e erachter.. nu hebben mensen het hier over Sandrab en dat is dus totaal iemand anders die zwart wordt gemaakt.

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Als het beheer ooit een keer tevoorschijn komt zal ik vragen of ze het aanpassen.

Deel Deze Pagina